|
NAD AV Surround Sound Receiver T 747 sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lyc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2017 kl. 16:14 |
Hej - Jeg er ved at skifte ud og sælger nu det tidligere gear.
Buddet er frit ![]() Har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg vedhæfter foto ![]() Lyc Redigeret af Lyc - 30-Januar-2017 kl. 16:22 |
|
A/V: Yamaha RX-A1060
BD: NAD T557 Front: Focal Aria 926 Center: Focal Aria CC900 Surround: Focal Aria SR-900 Sub: REL T7 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må lige komme med alder, farve, stand etc.
Og hvor i landet? Tryk på det firkantede ikon med træ og pil. Så kan du oploade billede. |
|
![]() |
|
Lyc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 43 |
Hej - købte den i 2009. Perfekt stand. Farven er sort.
Jeg bor ved Fredericia. |
|
BD: NAD T557 Front: Focal Aria 926 Center: Focal Aria CC900 Surround: Focal Aria SR-900 Sub: REL T7 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ok.
Nok lidt for dyr til det jeg skal bruge den til. Held og lykke med salget. |
|
![]() |
|
Hej Mufty,
Hvad vil være en rimelig pris for dig ? Måske vi kan mødes ![]() |
|
|
![]() |
|
Tak for tilbuddet.
Jeg vil ikke skambyde og ødelægge din handel. Og du vil helt sikkert ikke sælge til den pris jeg er parat til at ofre.
|
|
![]() |
|
Svante ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Har du en cirka pris,kommer fra Kolding så den er nem at se evt købe
hej |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |