|
NAD C275BEE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2015 kl. 17:11 |
Jeg sælger denne effektforstærker, som jeg ikke har brug for længere.
Den er cirka 5 år gammel. Info om forstærkeren kan findes her. https://www.hifiklubben.dk/stereo/forstarkere/nad-c275bee-effektforstarker/ Der medfølger kabler. Jeg forestiller mig en pris på 3700 kr |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville egentligt være rart at vide hvor den befinder sig......
|
|
![]() |
|
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
Den befinder sig midt mellem Herning og Esbjerg, men kan muligvis leveres i hele landet.
Redigeret af Supertommi - 18-Februar-2015 kl. 18:44 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Det kunne egentlig være rart, at hvis du kun forespurgte på placering, hvis du var interesseret i produktet, i stedet for altid at kommentere det.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Vi har hver vores vi går op i ;-)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Det er service overfor andre medlemmer.
Mit håb er at mit "Hvor" spørgsmål bliver så irriterende at så mange som muligt husker at skrive hvor tingene befinder sig.......
|
|
![]() |
|
toupoilu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2015 Status: Offline Point: 1 |
Hello Supertommi, is the amplifier always available ? And do you agree to sell it to france. If it is in good conrition and the postage is not too high, i am interested.
Regards, marc (sorry for my danish, and for my english too :D) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |