recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD C326BEE uden sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD C326BEE uden sub

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 13:35

Et hurtigt spørgsmål; Hvad sker der med lyden, hvis du afspiller f.eks. en FLAC eller lignende højkvalitetsfil over Squeeze'n ?

DR HIT er temmelig begrænset i lydmæssig overdådighed, hvilket egentlig gælder de fleste netradioer.

Så du kan sagtens opleve en væsentlig forskel alene baseret på den kilde du afspiller.

Rummet lyder så også lidt akutisk hårdt, men ja.....budet er at lytte på det og lige vende sig til lyden inden du gør mere. Hvis ikke det gør nogen forskel i din opfattelse, må du ud og låne en sub og se hvad det gør.

Redigeret af Rysz - 13-Juni-2009 kl. 13:35
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 12:16

Min konklusion er at det spiller som det skal, det er som om alle detajlerne i lyden er meget klare og tydelige også selvom jeg står langt fra højttalerne og der ikke er skruet ret højt op, dette er jeg ret imponeret over, det er ikke verdens største højttalere, til gengæld er de flotte og spiller bedre end det meste i den størrelse :)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu