|
NAD C388 vs Denon AVR-X4300H |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selvfølgeligt skal du ind i HFK og hører det. Det er da hele fordelen ved at de netop har demo faciliteterne ;) De jo så nok surround og stereo forstærkere stående i seperate rum men som jeg skrev - giv dem et kald og sig at du kigger forbi og så kan de sikkert godt lige får det rigget til.
|
||
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville vælge Yamaha R-N803D, som er stærk stereo receiver med digitale indgange, god DAC og digital rumkorrektion. |
||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
||
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bestemt en mulighed ved ikke om den kan levere nok watt eller hvordan den er i forhold til den dobbelte så dyre nad
|
||
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
||
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad ville du forslå af brugte? |
||
GEAR:
||
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi skal ind og lytte til forstærkerne på lørdag det bliver spændende |
||
GEAR:
||
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb dig en brugt NAD C390 som jeg har gjort. Den er fremragende og kan fåes til under 10000 kr brugt.
Der er alle de indgange du skal bruge og du kan udvide med Bluesound modul. Hvilket jeg ikke har haft brug for. God jagt !
|
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
|
Damen og jeg var i HFK i lørdag for at høre 3 forskellige forstærkere.
Denon 4300 NAD C368 NAD C388 Efter blot 1 min kunne vi begge høre tydlig forskel. Der var ingen tvivl NAD C388 var bare sååå meget bedre i lyden og kontrollen. Den har bare så meget mere bund og dybde. Som Damen sagde, "Men Skat vi kan jo ikke købe nogle af de andre" Så nu er dagen kommet hvor jeg er 12000 fattigere, men forhåbelig har jeg forstærker i mange mange år Tak for hjælpen Dennis |
||
GEAR:
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har købt den helt rigtige👍🏻
|
||
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uha så er den sat til og lyden er for vild.
Min B&w diamond har fået nyt liv selv ved tv Tak |
||
GEAR:
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har C 388 med HDMI og USB moduler, og er godt tilfreds med den. Jeg er knap så tilfreds med NAD's software opdateringer til deres nye serie. Opdateringer kan være af det gode, men hvorfor skriver NAD ikke hvad opdateringen indeholder, når de frigiver dem ? Ved den forrige opdatering skrev jeg til deres support og fik også et svar, men det er da tudetosset hvis de skal svare på mange mails af den karakter.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |