|
NAD c715, Valg af højt. og SW |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Nejsi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2013 Sted: Bredsten, Denma Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2013 kl. 20:23 |
Hejsa
Jeg har skaffet mig en NAD c715, og ikke mere, så nu er jeg på udkig efter subwoofer og højtalere. Det er her jeg gerne vil bede jer om hjælp, jeg har ca. 2000 kr at gøre med (Da jeg har lige har fået en p-bøde... ![]() ![]() Glæder mig til at høre fra jer
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Subwoofer og højtalere som i et 5.1 sæt, eller som "jeg starter med et par gode stereohøjttalere og så husker jeg at sætte p-skiven, så der igen om 2 måneder er plads i budgettet til endnu en højttaler eller 2"?
Klaus |
|
![]() |
|
Nejsi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2013 Sted: Bredsten, Denma Status: Offline Point: 8 |
Som i stereo
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
LOL, god pointe der. Jeg er ikke helt inde i NAD's modelnumre og tog derfor fejl og troede at det var en "surroundting" Du skal da have: http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-850-pass/id-1000677426/ eller http://www.dba.dk/hoejttaler-system-audio-1070/id-90323099/ eller http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-602-s3-bw/id-1000841293/ eller http://www.dba.dk/hoejttaler-audiovector-m3/id-91200777/ Klaus |
|
![]() |
|
Kan 25 watt godt trække det der? For så ser det da lyst ud :) Hvad med subwooferen?
|
|
![]() |
|
25w kan trække de fleste højttalere, du kan bare ikke spille så højt. Ville måske gå udenom B&W og kigge på Dali 850. De er forholdsvis "gamle" og du kan nok klemme endnu mere af prisen.....
Klaus |
|
![]() |
|
Lækkert, det var faktisk også den som tiltrak mig mest :)
Og subwoofere er der virkelig så stor forskel på dem? |
|
![]() |
|
Subwoofere er svært, for de skal passe til højttalerne og rummet. Men med eksempelvis et sæt Dali 850 er det ikke nødvendigt med en sub.
Klaus |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Er den købt for nyligt? |
|
![]() |
|
Ja :)
Plan 1 er at en fra min familie har to nye dantax højtalere til at stå, plan 2 er dali 850'erne |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
KLausDM: du er da gal hvis du mener et c715 micro anlæg til 2500kr kan trække et par dali 850!!
Nejsi: Find dig et par "reol" højttalere alá B&W DM601/602 og ikke vildere. Vælg kun dali 850 hvis du snart vil have dig en væsentlig større almindelig forstærker... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |