recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nad d3020 bliver varm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nad d3020 bliver varm

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hamish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 17:49
Jeg kan se at jeg skrev at jeg havde købt den i dag, det selvfølgelig igår
Til top
axelrodi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér axelrodi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 18:00
Kan se der en bruger inde på WHAT-HIFI der også omtaler det meget varme kabinet. 
Til top
Hamish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 18:07
Ja jeg har læst det, jeg fortalte dem at jeg havde skrevet om problemet på Recodere, og der var en anden der havde samme problem, sagde de " hifiklubben " at de aldrig havde været ude for det før
Til top
Hamish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 18:19
Nu kommer de lyd ud af den, men stadig meget varm. Den første jeg havde hjemme skulle jeg skrue op på -20 dB når jeg så tv, den nye kan jeg nøjes med -40 dB . Det er godt nok et mystisk apparat
Til top
svpyro Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svpyro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 09:09
Min kører også på -40db ved alm. tv-visning - Jeg har 2x Dali Fazon LCR koblet på den og 1x B&W ASW610. 

Jeg mærkede på forstærkeren i morges, og der var den helt kold. Tjekkede også lige på måleren, og min bruger kun mellem 0,1 og 0,25w i standby, så det er vidst mere end acceptabelt :) . 

Ang. at du synes den er "træg" ved volumen op+ned. Jeg har samme problem - løste det DELVIST ved at købe en Logitech Harmony 350, som var lidt bedre til at justere volumen, så nu er det acceptabelt. 

Til top
Hamish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 15:23
Var nede i HF klubben i dag hvor han satte deres d3020 demo model til, vi stod og hørte på den lidt over 15 min, den blev lidt varm, meget lidt. Hvis de to jeg havde kun var blevet så lidt varme, havde jeg beholdt dem. Spørgsmålet er hvor varm den var blevet efter et par timer. Han spurgte om jeg ville låne demoen med hvem, eller ville vente til imorgen, hvor han ville få en ny hjem, men som jeg sagde så havde jeg ikke lyst at blive ved at prøve Nad'en og køre frem og tilbage. Jeg fik så pengene retur og har sat min gamle c315 op. Jeg skal ikke have en Nad d3020 igen, men jeg skal ihvertfald handle i HI-FI klubben Amager igen. Dejligt at tale med mennesker der er interesseret i deres kunder og hved hvad de taler om, i modsætning til de oplevelser jeg har haft i Elgiganten så sent som sidste uge, men det er anden historie
Til top
axelrodi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér axelrodi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 20:53
Detvargodt du(i) fandt frem til en løsning på problemet, altid godt når forhandleren er lydhør.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 08:11
Jeg har 4 forskellige klasse D forstærkere, fælles for dem er de først opnår max temperatur efter en par timers drift næsten uanset belastning.
Har en Argon mini forstærker, den første times tid er den knap håndlund. Efter et par timer bliver den meget varmere, vil gætte på en 40-45 grader på låget.
Samme fænomen på min Pioneer LX75 receiver og min Rotel rb-1572 der driver basser i front. Og det er uanset om man ser film på reference niveau, eller hører dæmpet baggrunds musik. Det lidt anderledes på min Rotel rb-1565, den bliver aldrig mere end 30-35 grader, men den trækker så også kun mellemtone og diskanter.

Redigeret af armani-thomas - 14-Oktober-2016 kl. 08:47
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 22:22
En Nad C326BEE bliver også vildt i forhold til marantz som jeg har nu
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu