|
nad d3020 bliver varm |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hamish ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: København Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan se at jeg skrev at jeg havde købt den i dag, det selvfølgelig igår
|
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
Kan se der en bruger inde på WHAT-HIFI der også omtaler det meget varme kabinet.
|
|
![]() |
|
Hamish ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: København Status: Offline Point: 17 |
Ja jeg har læst det, jeg fortalte dem at jeg havde skrevet om problemet på Recodere, og der var en anden der havde samme problem, sagde de " hifiklubben " at de aldrig havde været ude for det før
|
|
![]() |
|
Nu kommer de lyd ud af den, men stadig meget varm. Den første jeg havde hjemme skulle jeg skrue op på -20 dB når jeg så tv, den nye kan jeg nøjes med -40 dB . Det er godt nok et mystisk apparat
|
|
![]() |
|
svpyro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Min kører også på -40db ved alm. tv-visning - Jeg har 2x Dali Fazon LCR koblet på den og 1x B&W ASW610.
Jeg mærkede på forstærkeren i morges, og der var den helt kold. Tjekkede også lige på måleren, og min bruger kun mellem 0,1 og 0,25w i standby, så det er vidst mere end acceptabelt :) . Ang. at du synes den er "træg" ved volumen op+ned. Jeg har samme problem - løste det DELVIST ved at købe en Logitech Harmony 350, som var lidt bedre til at justere volumen, så nu er det acceptabelt. |
|
![]() |
|
Var nede i HF klubben i dag hvor han satte deres d3020 demo model til, vi stod og hørte på den lidt over 15 min, den blev lidt varm, meget lidt. Hvis de to jeg havde kun var blevet så lidt varme, havde jeg beholdt dem. Spørgsmålet er hvor varm den var blevet efter et par timer. Han spurgte om jeg ville låne demoen med hvem, eller ville vente til imorgen, hvor han ville få en ny hjem, men som jeg sagde så havde jeg ikke lyst at blive ved at prøve Nad'en og køre frem og tilbage. Jeg fik så pengene retur og har sat min gamle c315 op. Jeg skal ikke have en Nad d3020 igen, men jeg skal ihvertfald handle i HI-FI klubben Amager igen. Dejligt at tale med mennesker der er interesseret i deres kunder og hved hvad de taler om, i modsætning til de oplevelser jeg har haft i Elgiganten så sent som sidste uge, men det er anden historie
|
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
Detvargodt du(i) fandt frem til en løsning på problemet, altid godt når forhandleren er lydhør.
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Jeg har 4 forskellige klasse D forstærkere, fælles for dem er de først opnår max temperatur efter en par timers drift næsten uanset belastning.
Har en Argon mini forstærker, den første times tid er den knap håndlund. Efter et par timer bliver den meget varmere, vil gætte på en 40-45 grader på låget. Samme fænomen på min Pioneer LX75 receiver og min Rotel rb-1572 der driver basser i front. Og det er uanset om man ser film på reference niveau, eller hører dæmpet baggrunds musik. Det lidt anderledes på min Rotel rb-1565, den bliver aldrig mere end 30-35 grader, men den trækker så også kun mellemtone og diskanter. Redigeret af armani-thomas - 14-Oktober-2016 kl. 08:47 |
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
En Nad C326BEE bliver også vildt i forhold til marantz som jeg har nu
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |