|
NAD dock til ipod touch ( Update) |
Besvar |
Forfatter | |
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Emne: NAD dock til ipod touch ( Update) Sendt: 20-Februar-2010 kl. 09:58 |
Hey forum....
Har et lidt dumt spørgsmål, men vil gerne være sikker. Jeg påtænker at købe denne dock station til min ipod touch : http://www.hifiklubben.dk/produkter/barbart/tilbehor/nad_ipd-2-ipod-dock_-_nadipd2whbk.htm For at kunne få lyden ud over mit anlæg. Nu kommer det dumme spørgsmål, når ipodèn er tilsluttet i docèn, kan man da stadig navigere rundt på skærmen ikke ? Det er fordi, at jeg vil være sikker på jeg kan starte internet radio op på ipodèn, således jeg faktisk får radio ud over anlægget (har nemlig ikke tuner i anlægget nu, så det var for at slå 2 fluer med et smæk)
Håber på svar Redigeret af SilverLine - 24-Februar-2010 kl. 22:24 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 21:31 |
Ja det kman du.
Min søn fik en for lidt over 1 år siden. Men den han har passer ikke særlig (pass formen) til hans touch, så det ville jeg lige undersøge om de har ændret det. Min søn fik heller ikke video ud.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 22:03 |
Okay. Jeg skal ikke bruge video delen, så det gør ikke noget. De skriver, at den passer til de nyeste generationer af Touch. Men jeg må kører hen og forhører mig i hifiklubben så. Tingene skal sgu passe sammen.
Men kigger man på dette billede, ser det jo ganske godt ud :
Redigeret af SilverLine - 21-Februar-2010 kl. 22:03 |
|
|
|
SilverLine
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 22:22 |
Jeg har købt en dock nu. Det blev den fra denon i stedet for, da lyden i den var bedre. Men kom til at tænke på en ting. Når man sættet iPod'en i docken, lader den selvfølgelig op. Der kommer et lille stikprop symbol . Det må betyde at den oplader, ødelægger jeg så batteri ved at lade den sidde i? Altså så den stort set 24/7 siddet i. Bruger den jo som afspiller. Men sker der noget altid at have den i docken??
Når jeg oplader ipodèn med vha. det medfølgende usb stik, kommer der et lille "lyn" i batteri symbolet, i docken kommer der somsagt en lille "stik prop" i batteri ikonet. Men det betyder vel ikke noget? Er det bare fordi den kan se, hvor den strømkilde kommer fra. Redigeret af SilverLine - 25-Februar-2010 kl. 07:16 |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |