Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Baldi
Ny bruger
Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Sendt: 10-Marts-2006 kl. 12:08 |
Hov venner, jeres kritik bærer præg af, at i ikke har holdt en NAD DV1 i hånden - endsige sat den op.
Time: Ligger på stop knappen. Endda med teksten "Time" på knappen
Kapitel frem/tilbage: Hvad er der galt med hhv. venstre og højrepil v. GO
Men jeg var lige så skeptisk - nej, meget mere skeptisk, da jeg er vant til B&O. Men tro mig, når jeg siger, at jeres skepsis vil blive afløst af glæde samt undren over, at i har kunne leve uden. Hver gang, at jeg trykker på een knap og så ser, at der udføres 6 kommandoer på 3 forskellige apparater af forskelligt mærke - ja, så smiler jeg. Og når jeg har sat mig i sofaen og lige slukker radioen (B&O) - ja, så griner jeg helt enkelt.
Mvh. John
|
|
MadManMingo
Super bruger
Oprettet: 26-Januar-2006
Point: 253
|
Sendt: 10-Marts-2006 kl. 13:02 |
@Baldi
Indrømmet!... Jeg har ikke holdt den i hånden endnu. Men noget siger mig, at det kommer jeg til .
Baldi skrev:
Kapitel frem/tilbage: Hvad er der galt med hhv. venstre og højrepil v. GO |
Hvis du bruger dem til at rykke i kapitler, hvordan og hvad bruger du så som piletaster til at navigere rundt i menuer?
Men kan forstå på dig, at den er pengene værd!?! Er der ellers nogen fede features man skal vide noget om, inden man spenderer moneterne? Måtte man eksempelvis spørge, hvilken recorder du har, og hvor du har lagt specialfunktionerne? (Såsom "Title list" og "Record stop" hvis du har Sony)
Redigeret af MadManMingo
|
|
Baldi
Ny bruger
|
Sendt: 10-Marts-2006 kl. 14:07 |
Jeg overtalte en yderst kritisk kammerat til at købe den på trods af, at han vel nærmest troede, at jeg løj, når jeg fortalte om fortræffelighederne. Men nu har han købt den, og han er overbevist.
Jeg kan tage nogle screen dumps fra applikationen og lægge op i aften.
mvh. John
|
|
MadManMingo
Super bruger
Oprettet: 26-Januar-2006
Point: 253
|
Sendt: 10-Marts-2006 kl. 14:11 |
Det vil jeg glæde mig til
|
|
Baldi
Ny bruger
|
Sendt: 11-Marts-2006 kl. 12:28 |
Hermed billeder af "editor" til NAD DV1.
Det viste er mine settings, når der er valgt "TV" blandt de 7 hovedområder (AMP, DVD, DTV, VID, HDR, AUX1, TV).
Det geniale er altså, at under-knapperne (alt andet end de 7 hovedområder) kan have forskellig betydning alt efter, hvilket hovedområder, der er valgt. Altså kan f.eks. "Stop" betyde stop, når jeg er på DVD, men den kan betyde vis klokken på skærmen, når jeg ser TV.
Det er faktisk lidt svært at forklare, hvorfor disse multifunktions-remotes er smart - det er som om, at det først går op for en, når man sidder og sætter dem op, og sidenhen pakker alle sine andre remotes væk.
Mvh. John
|
|
Bache
Ny bruger
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 1
|
Sendt: 13-Juni-2006 kl. 12:44 |
Hej
Kan se du skriver at du har den danske manual til NAD DV1 i .pdf
Den ville gøre en træk mand meget glad at erhverve en kopi, da jeg ikke kan finde den jeg fik med købet
På forhånd tak for hjælpen
Asger :-)
asger.bache.jensen@sol.dk
|
|
Baldi
Ny bruger
|
Sendt: 13-Juni-2006 kl. 12:54 |
Manualen er som pdf på den medfølgende cd-rom.
Bache skrev:
Hej
Kan se du skriver at du har den danske manual til NAD DV1 i .pdf
Den ville gøre en træk mand meget glad at erhverve en kopi, da jeg ikke kan finde den jeg fik med købet
På forhånd tak for hjælpen
Asger :-)
asger.bache.jensen@sol.dk
|
|
|
dkxdn
Junior bruger
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 46
|
Sendt: 06-Juli-2006 kl. 19:50 |
Hej
Dette er min første multi fjernbetjening Systemline ARC7 (NAD DV1) og jeg er måløst !!!
Batterier isat, setup programmet installeret fra den medfølgende CD husk endelig at følge vejl. mht. driver installationen ellers kan der gå kuk i USB setuppet.
Start programmet og jeg brugte "Lean" funtionen til at lære den de funktioner jeg ønskede - Faktisk ligger hovedparten i "TV" herfra kan det meste betjenes til både TV, Sur. Amp, DVD uden at man skal skifte om i toppen.
Følgende bliver nu betjent: TV: B&O MX6000, Sur. Amp: Denon AVR-770, DVD: Philips DVDR 70
Det eneste jeg ikke kan programere er volume op og ned kontinuerligt. Kender nogen til dette ?
mvh
Redigeret af dkxdn - 06-Juli-2006 kl. 20:00
|
|
MortenP
Guld medlem
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 654
|
Sendt: 07-Juli-2006 kl. 09:01 |
Jeg har Logitech 525..
Den har måske ikke samme finish som denne Nad, men jeg synes det er SÅ fedt at man kan lave funktioner 100% som man vil have dem i lcd displayet. det ville jeg virkelig savne ved Nad'en.
|
|
superjma
Ny bruger
Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 3
|
Sendt: 31-Juli-2006 kl. 00:27 |
Jeg er blevet lidt mere interesseret i NAD'en. Men er stadig lidt i tvivl om hvorvidt den ex. skifte mellem HD og DVD på HD/DVD optageren? Er der nogen der ved om det er muligt?
Hvor nem er softwaren at benytte? Medfølger der USB-kabel?
|
|
Megane
Ny bruger
Oprettet: 20-Oktober-2005
Point: 19
|
Sendt: 03-August-2006 kl. 22:00 |
Hejsa.
Jeg har lige købt mig en NAD DV1, men har lidt problemer som jeg håber, der er nogen her der kan hjælpe med.
Som rigtigt beskrevet tidligere i denne tråd er der ikke nogen driver på cd'en. Jeg har prøvet det link som baldi har beskrevet, men desværre uden held. Muligvis gør jeg noget forkert (jeg er ikke så skrap til pc mv.)
Kan nogen evt. beskrive lidt mere præcist hvordan jeg får fat i driveren.
Jeg har bla. et Bose Lifestyle 18 surround-anlæg. Kan Nad'en programeres til at betjene dette?
På forhånd tak.
MVH Megane
|
|
GSKAiro
Junior bruger
Oprettet: 11-Februar-2006
Point: 25
|
Sendt: 12-September-2006 kl. 16:00 |
Hey folkens, jeg har midstet min CD-rom og står og mangler maualen.
Er der en der vil maile den til mig vil jeg bklive meget glad.
MVH GSkairo@gmail.com
|
|