|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Blinklys ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 14-December-2008 kl. 19:51 |
Hej,
jeg har lige fået en NAD DV1 fjernbetjening, men har ikke fået den medfølgende cd med software. Er der nogle der ved hvor jeg kan finde dette? Jeg har selv søgt på dette forum og på nettet, men har endnu ikke haft heldet med mig. På forhånd tak ![]() |
|
Sony KDL-32D3000
NAD DV1 |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
jeg har den, bare smid en mail adr så sender jeg den til dig
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Blinklys ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Har sendt dig en besked
![]() |
|
Sony KDL-32D3000
NAD DV1 |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Hvis der er andre der har brug for den har jeg lagt op så man kan downloade den her
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak til JFalkenberg for manualen Til orientering skal det siges at jeg stadig mangler softwaren, til at indstille fjernbetjeningen via pc. Så hvis der er nogle der ligger inde med den, vil jeg meget gerne have det |
|
Sony KDL-32D3000
NAD DV1 |
|
![]() |
|
![]() |
Så blev cd'en endelig fundet i flytterodet hvis der er nogen der mangler den Den kan hentes her |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |