recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD Dvd-Receiver til "alm" folk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD Dvd-Receiver til "alm" folk?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: NAD Dvd-Receiver til "alm" folk?
    Sendt: 30-April-2006 kl. 09:49

Har kigget på NAD's lille model L53 DVD-receiver - det jeg søger er en surroundreceiver og grunden til med dvd indbygget er at jeg har ingen cd-afspiller og ville godt have det HELE samlet - savner måske bare DAB som jo mere og mere vinder frem.

MEN er det et okay anlæg til en "alm" børnefamilie brug hvor jeg bare ville have denne surround-effekt og hvor mine 2 højttalere bare er nogle ganske små DALI.

kan man få højttalere som er indbygget i loftet lige som i butikkerne og som lys-spot - har lidt at jeg ikke gider alle de højttalere siddende rundt omkring og ville heller ikke passe ind pga den måde møblerne står på (den ene ville sku sidde i ruden).

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2006 kl. 10:49
En lille Nad er et fint apparat. Rigelig stor til alm. brug. Med hensyn til baghøjttalere kan du kigge på nogle af de slanke trådløse som flere og flere kommer frem med til gode priser. Et Nad produkt svigter ikke
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2006 kl. 10:51
Jeg glemte at skrive at disse højttalere jeg taler om er meget slanke søjletyper, som selv diverse koner synes er smarte
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu