recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD eller DENON
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD eller DENON

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Onkelmorfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2007 kl. 21:31

Ok...synes i hvert fald du skulle give dem et lyt!

Ved ikke hvor du bor i landet men HiFi klubben på amager sælger Nadt753v2 på lagersalg til 3749 ret billigt. Det kunne du jo bruge som et argument til at presse dem lidt i pris! Det gjorde jeg

Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 529
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2007 kl. 07:45

Jeg ville lige slutte denne tråd med at fortælle, at skæbnens luner trådte ind, så indkøbet blev til:

Harman/Kardon AVR 245

Harman/Kardon DVD 37

2 stk Dali Concept 6 Front

2 stk Dali Concept 1 Bag

1 stk Dali Concept Center

1 stk Dali Concept Sub

Det mest interessante her er nok, at jeg fravalgte det "hotte" forstærkere med mange features og Watt som Pioneer VSX-1016V,VSX-2016V og ikke mindst Onkyo TX-SR605 der på papiret har alt (og i øvrigt er tudegrim) til fordel for lige mere kram efter min mening. Indkøbet er ret nyt, så jeg har slet ikke fået styr på det hele endnu, men de "sølle" 7x50 Watt som H/K spytter ud, dækker vist mit behov, der er så en 890W strømforsyning bag disse

Redigeret af mos-eisley - 04-Juli-2007 kl. 10:14
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2007 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af mos-eisley mos-eisley skrev:

(...) men de "sølle" 7x50 Watt som H/K spytter ud, dækker vist mit behov, der er så et 890W strømforsygning bag disse

Hæhæ, lige præcis strømforsyningen er et punkt, hvor der ind imellem spares. Så er der jo ikke strøm nok, når der skal leveres noget lyd, der 'flytter luft', hvilket giver en upræcis bas og et dårligt defineret lydbillede.

Jeg tror, du skal være meget glad for dit valg

Venligst
Søren

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu