|
Nad forstærker tænder på cd, kan det ændres? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 11:41 |
Hey
Min forstærker starter op på cd af sig selv. Kan jeg ændre dette? Istedet for så meget skriveri har jeg optaget en film Forstærkeren er forresten en NAD C370 Håber i ved noget Og så ville jeg da lige flashe mit anlæg, selvom det ikke er noget særligt :) Lasse
Redigeret af l_rix - 10-Oktober-2012 kl. 11:41 |
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt nummer
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kampus >> har du fået slidt din mark knopfler cd ned ? Jeg synes den er ret god, efter jeg har hørt den nogen gange
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen anelse, men kan du ikke bare sætte det apparat du gerne vil have aktivt ved opstart over på cd indgangen og flytte cd'en til fx. aux? |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Kig i menu'en efter "indgangsprioritet". Måske er det en feature.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Menu en en C370? Klaus |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej Klaus |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørg i Hi-Fi Klubben. I så fald det kan ændres, skal den på værksted...
|
|
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager det sene svar:) jeg har ikke fået nogen manual med maskinen ved køb så kan ikke rigtig kigge deri. Men måske det noget som kan indstilles via den org fjernbetjening må lige se en af dagene.
Nummert jeg spiller er fast af Kina Grannis Synes der er gode muligheder for at finde nogle fede nummere via spodify det gør jeg ihvertfald:)
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøver lige igen: Du kan ikke ændre det.
Hvorfor vil du ændre det? Klaus |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |