|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() Sendt: 22-November-2007 kl. 20:09 |
Håber at få lidt hjælp til at vurdere om en NAD L73 DVD-RECEIVER kan dække mit behov. Jeg skal have noget god lyd - udelukkende til afspilning af musik og radio - i køkken/spisestue. Jeg tænker at købe disse højttalere http://www.hififreaks.dk/index.focal.chorus.806.v.asp Vil det være ok med en NAD L73 receiver til de højttalere? http://www.hifiklubben.com/files/test/NAD/Test_L73_Soundssta gecom.pdf |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Er det ikke lidt overkill at købe en sådan til det foremål. En god stereo Reciver og en CD afspiller kan vel gøre det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Jo men bliver det ikke næsten samme pris? Jeg tænker på at købe den brugt. Desuden kommer den til at fylde lidt mindre, hvilket jeg også sætter pris på Men vil det give god lyd? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Aner det ikke, Reciveren er til Surround, så hvordan den er til Stereo/Dual Stereo ?. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå ja, det havde jeg ikke lige bemærket - er temmelig hifi analfabet Men hvad ville du anbefale af udstyr til de højttalere - de er omdrejningspunktet, fordi jeg har vundet et gavekort |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |