|
NAD T578 Listening Modes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonashh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2018 Sted: Søborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 16:37 |
Hej, jeg er indehaver af en NAD T578 - men syntes jeg har svært ved at gennemskue de forskellige Listening Modes. Udfra hvad jeg har læst, burde der være en Direct som ville smide det ud som den modtog, men denne kan jeg ikke få frem.
Egentlig vil jeg bare høre, om det er muligt at få den til at outputte det lydsignal den får automatisk. Så hvis den fra Netflix på tv’et får et 5.1 signal så smider den det ud, og hvis den får Stereo smider den det ud af højtalerne.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan indstille for hver kanal. Så vågner den op i den mode du har valgt for kanalen.
Direct er så vidt jeg husker stereo uden tone kontroller.
Et hack kunne være at lave flere kanaler til Tv. En Netflix med 5.1, en med Pro Logic, en med stereo..... Så vælger kanal 1 til Netflix, kanal 2 Pro logic osv. Det er ikke verdens mest brugervenlige forstærker, så du må prøve dig frem.
|
|
![]() |
|
jonashh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2018 Sted: Søborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak fro svaret Mufti
Hele ideen med dette er, at jeg gerne vil undvære at have den gyselige fjernbetjening liggende fremme. Og tror måske jeg har fundet en løsning. Glemte at nævne at jeg havde fået nyt fjernsyn, og at inde i en menu gemt godt væk syntes jeg, stod fjernsynet til at sende ud i stereo - satte jeg denne på Dolby (et eller andet) så ser det faktisk ud til, at den tage den bedst mulige output og sender til forstærkeren. Men ja, ellers er jeg helt enig i dine betragtninger, denne forstærker ikke just den mest brugervenlige, men ved gud den spiller godt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |