recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD T744 og Focal Pack Sib?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD T744 og Focal Pack Sib?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Emne: NAD T744 og Focal Pack Sib?
    Sendt: 10-Marts-2008 kl. 11:31
Nu har jeg luret på at få noget ordentlig lyd i stuen til fester og biografstemning. I denne sammenhæng har jeg tjekket tråde ud herinde, søgt lidt omkring og spurgt hos venner om råd. Højtalerne er valgt ud fra prisen primært, og fordi deres størrelse gør monteringen nem og overkommelig i vores lille stue.
Når det kommer til reciever er jeg dog lidt i vildrede - det lader til at onkyo er the name of the game herinde nærmest uden konkurrence. Alle mine venner der går bare lidt op i lyd har NAD T744'eren og umiddelbart har jeg ikke syntes den har leveret nogen dårlig lyd, men jeg ved heller ikke hvad konkurrencen kan.

Mit spørgsmål er hvorfor NAD'en slet ikke nævnes i nogen diskussioner herinde - er onkyo'en så meget bedre? Jeg er fattig studerende så prisen spiller ind og så vidt jeg kan se er Onkyo'erne lidt dyrere end naden. Så jeg er som sagt lidt forvirret. Skal jeg også have en forstærker mellem recieveren og højtalerne for at få ordentlig lyd ud de små højtalere? Så jeg nævnt i en anden tråd.

Note: Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at køre billede gennem recieveren - ser ikke behovet for et link mere på mit billede, og ud fra devisen at des mindre signal processering der foretages des renere billede, så vil jeg bare køre billede fra afspiller til skærm. Er det en helt forkert holdning?

Redigeret af LarsKnudsen - 10-Marts-2008 kl. 11:51
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu