recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD T747 - lag problemer ved x360 hdmi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD T747 - lag problemer ved x360 hdmi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wandall Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: NAD T747 - lag problemer ved x360 hdmi
    Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 18:29
Hej,

Jeg er den stolte ejer af en ny-indkøbt NAD T-747 surround receiver. Men! - Bedst som jeg havde koblet højtalere, fjernsyn og xbox til, stillet mig i rock pose med min plastic guitar (guitar hero) i hånden og var klar, opdagede jeg med det samme et stort problem. Video-outputtet lagger/ frameraten er faldet ENORMT meget. Jeg vil tro, at den ligger på en 10-15 fps.

Mit setup er; Xbox 360 elite - HDMI 1080p - NAD T-747 - HDMI 1080p - Panasonic 42''

Er receiveren simpelthen ikke istand til at videreformidle 1080p uden synligt lag? I så fald, er der kun én vej, og det er direkte retur til hifi-klubben. Jeg formoder dog ikke, at det er tilfældet, for sådan en ny sag..

.. så jeg tænkte på, om i kunne give mig lidt hjælp med på vejen?
Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2006
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 18:51
Du kunne prøve at sætte HDMI passthrough til.
Til top
Wandall Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 19:35

1) Jeg har siddet og kigget gennem menu'erne, men jeg kan ikke umiddelbart finde den funktionalitet?

2) Tager det så ikke også lyden med?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 23:26

1. Kan være en direkte funktion med knap på fj.btj.

2. Jo lyden er direkte

Til top
Wandall Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 00:25
Hvad er idéen så i at køre den videre til fjernsynet gennem receiveren, istedet for bare at tilslutte den direkte?

Og vi er vel i bund og grund enige om, at det ikke kan passe at en helt ny forstærker til 6.5k burde have en så omfattende fejl som tilføjet lag på 1080p? - Som vel er den opløsning alle "hifi"-entusiaster og dermed købere af den slags elektronik vil se deres film/ spille xbox på?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu