recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nad t-753
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nad t-753

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nad t-753
    Sendt: 27-December-2013 kl. 14:03
hej jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe med indstillinger på en nad t-753 inden jeg får flere grå hår eller bytter den væk til en der er nemmer at indstille 
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 14:46
Hvor i landet bor du? Det ville måske være smartest at komme forbi og hjælpe.
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 14:52
jeg kommer fra jelling ja det ville være noget nemmer jeg er tæt på at smide  den ud af vinduet
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:09
Jelling er desværre lidt langt fra Amager Disapprove Normalt anbefales manualer ikke til mænd, hvis noget synes håbløst kan de dog være en god hjælp Big smile 
Så op med humøret og prøv dig frem, og glæd dig over at du lærer noget som dine kammerater måske kan få gavn af senere.

Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:40
ja problemet er bare at jeg ikke er super god til engelsk der er noget der hedder front det giver sig selv så er der center det giver også sig selv så er der en der hedder sourround den er jeg i tvivl om og så er der sur back den ved jeg heller ikke lige hvad er 
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:46
Surround er baghøjttalere og surround back er ekstra baghøjttalere i et 7.1 system fremfor et "normalt" 5.1 system.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:47
Måske billedet her kan hjælpe dig.

Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:50
ja så jeg skal bare have dem i front og center og sbl og sbr er det rigtig forstået 
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:54
Nej de normale surround højttalere(baghøjttalere) skal du have. Det kan godt snyde lidt eftersom i et 7er system at de tidligere baghøjttalere bliver flytte længere frem.

Dit system:

Redigeret af Denraretiger - 27-December-2013 kl. 15:57
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:57
ok så jeg skal have dem i sl og sr
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:59
ahhhh nu køre den af sporet min normale baghøjtaler den skal jeg have i sbl og sbr eller skal de i sl og sr
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:01
De skal i sl og sr :)

Sbr og sbl skal du ikke bruge til noget.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu