|
nad t-753 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok super
|
|
![]() |
|
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
nu bliver jeg snart spasser nu kommer der ikke noget lyd af mine baghøjtaler når de er sat i sl og sr
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Er den koblet til tv'et? Kan se at man kun kan få setup menuen frem derpå, og ikke på fronten af receiveren.
For at få setup menuen frem er du nødt til at trykke på en af pilene på fjernbejteningen(op, ned, højre eller venstre og det er ligegyldigt hvilken) efterfulgt af Enter. |
|
![]() |
|
den får lyd fra min parabol det med at gå ind i setup på den måde kan jeg ikke har lige prøvet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |