|
nad t753 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2013 kl. 14:05 |
hej jeg har en nad 753-t som jeg ikke helt har styr på at indstille så enten vil heg sælge den eller bytte den til en der er nemmer at indstille
|
|
![]() |
|
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris billeder og specs ville være en hjælp :-)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Og så den evindelige klassiker: hvor??
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() Link til NAD T 753 på NAD's hjemmeside med manual, features og specs. http://nadelectronics.com/products/av-receivers/T-753-A/V-Surround-Sound-Receiver Farlex kommer nok med pris og sted. :) Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
jeg kommer fra vejle pris ved jeg ikke helt kom med et bud så må vi tage den der fra evt bytte med en anden surround sound forstærker
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |