|
nad thx 218 |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstod det sådan at du IKKE havde en sub på, og derfor skal sub stå til off. Troede det kunne forklare din manglende bas :) |
|
![]() |
|
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
nååå det har jeg heller ikke i nu jeg kan bare ikke få den indstillet den 753 jeg aner ikke hvad den skal stå på eller noget for at få det til at spille
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Du går ind i Setup Menuen på 753'eren. Derefter speaker settings, hvor du sætter Front til large og subwoofer til off. Så burde det spille. Har du tjekket om knappen der hedder bridging på 218'eren står til off også?
Redigeret af wernermeyer - 27-December-2013 kl. 14:53 |
|
![]() |
|
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
hvis jeg skal ind i setup skal jeg gøre det over tvét så jeg får et skærm billede på
|
|
![]() |
|
Du burde kunne gøre det uden også, og bare kigge på fronten at receiveren. |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Stop stop stop, tror helt grundlæggende du skal forklare hvad du har af udstyr og hvad du egentligt ønsker ellers fortsætter denne tråd 5 sider endnu uden du eller andre herinde egentlig ved hvad der foregår.
Udover det skal du nok tage manual frem og give den et kig. En NAD er forholdsvis simpel at sætte op.
|
|
![]() |
|
nej det syntes jeg ikke jeg kan der er ikke nogen knap der står setup eller menu på min fjernbetjening
|
|
![]() |
|
jeg ønsker bare at få sat min 753 op til sourround i min stue samt min 218 køre med på min 753 hvor mine front højtaler skal køre med
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Okay, så det skal sættes op med hvor mange højttalere. 2, 3, 4, 5 eller hvordan og havde du sub eller ikke. Og du vil have din 218 til at klare dine front højttalere som er nogle CV med 15" bas?
Udover det vil du have de to fronter til at kunne køre alene med stereo til når du høre musik?
Er dette korrekt?
|
|
![]() |
|
der er 5 højtaler alt andet er rigtig og min front til ay spille stereo når vi høre musik
|
|
![]() |
|
Så er det pre out front forbindes med din 218. 218 til front og resten af højttalere sat til deres udgange på 753. Center til center og de baghøjttalere til surround.
Selve opsætning af din 753 må du kunne se i manual, og det kan godt virke en anelse uoverskueligt i starten.
Når du vil køre stereo vælger du 2 channel stereo i menuen på 753 og så er det kun front der kører.
|
|
![]() |
|
ja alt det tror jeg vist jeg har gjort nu men det er en total dårlig lyd der kommer ud der kommer meget fra center men stort set ikke noget frs front eller bag højtaler der er mange muligeheder med forskellige sourrond indstillinger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |