recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAD Vision 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAD Vision 5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jasper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Emne: NAD Vision 5
    Sendt: 26-Marts-2009 kl. 10:01
Hej

Min gamle Sony forstærker er begyndt at skrante og så overvejede jeg at købe en NAD Visio 5.

Jeg bruger mest mit anlæg til at lytte til radio, MP3 filer eller se film fra pc'en - så det er nærmere middle Figh end det er High Figh jeg går efter :-)

Men det må sgu godt lyde godt alligevel.

Er der nogen der har erfaring med sådan en NAD Visio  ?

Min gamle store Jamo Classic 8 (eller er det 6) gulvhøjttalere skulle også gerne skiftes ud med et par væghængte. - Her er jeg mest til KEF 3005SE eller B&W MT10/20 .... Er der egentlig den store lydforskal på KEF 3005SE og ikke SE ?

Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2009 kl. 20:48

Hej Jasper

Viso´en fungerer rigtigt godt, den er nem at betjene og lyden er rigtig god. (væsentligt bedre en deres øvrige alt-i-et  anlæg)

Desværre er den ikke særligt teknisk smart og fremtidssikret, da der bla kun er 1 hdmi (ud) og ingen hd dekodning. fjernbetjeningen er også en smule klodset.

Så selv om Designet er flot og byggekvaliteten lækker, kan du få væsentligt mere for dine penge ved at købe løse komponenter, for prisen er lige høj nok.

Men det er jo et valg man tar´ !

Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu