|
Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Forfatter | |
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oldschool, fedt!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Ja det er længe siden jeg er trådt ind ad døren hos en der spiller Neo-Geo på sin projektor ;-)
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Det ser sku fedt ud! Kæmpe nostalgitrip med den NeoGeo. Tør ikke tænke på hvor mange timer af min barndom der gik foran sådan en maskine
![]() Har de der absorbenter bag højttalerne nogen funktion? Eller er det bare pynt? De ser mig lidt klejne ud, og positionen kan jeg ikke helt forstå... |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Der er skam heller ikke gjort nogen videre tanker vedrørende positioneringen
![]() Redigeret af Naiera - 03-Juni-2013 kl. 14:34 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Hold da op sikke en samling xxx large
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja der kunne man da godt lige bruge et par timer - imponerende samling ;-)
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Er sgu en fed samling det der.. På 4. billede, nederste række.. Robot med rødt lys.. What's this - Battlestar Galactica?
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Jep ![]() Fed samling Naiera ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Lidt bekymrende samling.
![]() |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Hvor mange film er der?
|
|
![]() |
|
Aner det ikke. Vel en 1400-1500 på Blu-ray. Af dvd og blå med serie eller filmindhold har jeg over 4000 (digitale kopier tæller selvfølgelig ikke), men der er jo en pokkers masse serier.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |