recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 15:09

Husk at jeg prøver at komme af med en velfungerende og KODEFRI Oppo BDP-83
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 15:27
Lækkert setup. Clap
Den Creek er nice! 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 16:29
Du trænger virkelig stadig til kabelbakker. Men det er da blevet bedre siden side 6 :)

Udstyret fejler dog intet ;)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 16:47
Der er ikke meget at gøre, der hvor det kan ses. Der er højttalerkabel og så en ledning til strømmen, som kommer fra bag reolen til venstre.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 16:48
Det kan man nu godt gøre noget ved alligevel. Det har jeg da selv gjort. Men jeg har også total OCD, når det kommer til kabelrod.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 13:50
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu