|
Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Husk at jeg prøver at komme af med en velfungerende og KODEFRI Oppo BDP-83 ![]() |
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Lækkert setup.
![]() Den Creek er nice!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du trænger virkelig stadig til kabelbakker. Men det er da blevet bedre siden side 6 :)
Udstyret fejler dog intet ;)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Der er ikke meget at gøre, der hvor det kan ses. Der er højttalerkabel og så en ledning til strømmen, som kommer fra bag reolen til venstre.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det kan man nu godt gøre noget ved alligevel. Det har jeg da selv gjort. Men jeg har også total OCD, når det kommer til kabelrod.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |