recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling

Besvar Besvar Side  <1234 14>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Jeg synes, det er rigtig fint lavet. Sådan noget grej havde jeg sgu ikke, da studerede  ...men jeg boede jo heller ikke hjemme .

Noget helt andet: Hvilken kanal ser du collegebasket på?

Tak

Som nævnt er det ESPN America via Canal Digital. En rigtig fin kanal, når der ikke er for meget basebold eller amerikansk fodbold NCAA-turneringen er lige ovenover, og Duke varmede godt op ved at snuppe ACC-turneringen i weekenden Lige nu bliver den brugt dagligt, men når det så er slut med college basket holder den pause indtil november... Desværre kan de ikke få NBA-licensen fordi den er hakket i småstykker i Europa.

Har det lige modsat, mere baseball mindre basketball tak
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 21:10

NBA licensen har DK4 jo, så det kan man se hos stort set alle udbydere.

Selvfølgelig, men én kamp om ugen!? Jeg ved at Sky i England sender flere. Og så gør DK4 tilsyneladende ALT de kan for at smadre billedkvaliteten på det de sender.
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausewitz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 22:59

Selvfølgelig, men én kamp om ugen!? Jeg ved at Sky i England sender flere. Og så gør DK4 tilsyneladende ALT de kan for at smadre billedkvaliteten på det de sender.

Men det er ganske imponerende at den danske mini-mini-kanal som de eneste i DK kan sende direkte fra NBA og har "spørgeret" til de helt store stjerner .

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 23:09
Helt sikkert. Jeg troede også det var en aprilsnar da det først blev annonceret at DK4 skulle sende NBA. Og det til trods for at det slet ikke var 1. april.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shiva Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 08:31

Og så gør DK4 tilsyneladende ALT de kan for at smadre billedkvaliteten på det de sender.

Helt enig. Det er et øglesignal af dimensioner, man skal finde sig i. Paradoksalt nok for Danmark, ifølge AFR verdens teknologiske bannerførere, skal verdens største sportsgren vises på den mindste kanal og i den suverænt ringeste kvalitet. DK4 HD anyone???

@ mufc#$0+õü£½ ...BASEBALL??? Virkelig? Kunne ikke umiddelbart spotte en joke i dit indlæg.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 10:16
Har du set nogle af de reklamer de sender? De er så oversaturerede at man slet ikke kan se hvad der foregår! ALT undtagen de groveste linjer forsvinder i en orange plamage. Heldigvis er det ikke altid så slemt under kampene, men der har været enkelte gange hvor det var helt til grin. Jeg fatter simpelthen ikke, at man ikke får rettet på det...
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 16:53

Og så gør DK4 tilsyneladende ALT de kan for at smadre billedkvaliteten på det de sender.

Helt enig. Det er et øglesignal af dimensioner, man skal finde sig i. Paradoksalt nok for Danmark, ifølge AFR verdens teknologiske bannerførere, skal verdens største sportsgren vises på den mindste kanal og i den suverænt ringeste kvalitet. DK4 HD anyone???

@ mufc#$0+õü£½ ...BASEBALL??? Virkelig? Kunne ikke umiddelbart spotte en joke i dit indlæg.

Det var heller ikke en joke. Udemærket klar over at baseball ikke er for alle, men jeg syntes det er en fed sportsgren.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 15:20
Jeg faldt lige over noget i en lokal Expert 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 15:34

Er det en 428 ?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 15:54
Det må det vel næsten være! Tillykke Naiera med opgraderingen. Hvad måtte du bløde?
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 16:07
Der er godt nok fedtet fingre på,er det med i prisen??
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 17:23
og med jumbo prikker 
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 14>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu