recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Naim på en kold aften... ;)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Naim på en kold aften... ;)

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Ja og i den sidste ende lyder det sandsynligvis bedre i stereo, men nok ikke lige surround ;) det jo så igen hvad man vægter.

Hother hvilken integra er det du har? (Prisklasse?) tvivler stærkt på du ikke vil opnå en markant forskel ;)
Min Integra er 80. 2, altså den største, og prisklasse omkring 24KEmbarrassed
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:14
Nille, nej det er desværre typisk, havde selv købt Arcam rDAC for at forbedre min tidligere Onkyo 809, men fandt så ud af den selv tog og genbehandlede det hele, ingen af de analoge indgange var bypass, så det blev samme lyd :/
 
Det vil sikkert give dig en anden lækker lyd, pas på, man bliver hooked :) Selvom de anthem gør det rigtig godt... :)

Hother. ja det en lækker maskine :) Men stadig, stereo er noget andet :)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:16
Til Hother.
Har du overvejet musical fidelity. De har også Xlr indgang.
Og så spiller de super godt selv ved lav volume.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Til Hother.
Har du overvejet musical fidelity. De har også Xlr indgang.
Og så spiller de super godt selv ved lav volume.
Jeg overvejer en hel del. Og det rigtige må være på et tidspunkt at få noget hjem og lytte til. Men primært lytter jeg nu lige på, om min Integra faktisk ikke gør det ganske tilfredsstillende. Det der jo sker er, at man får nye højtalere som bare er så meget bedre end de gamle til stereo, og så kører rouletten. Det kender I jo alleLOL
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:50
Ja, bestemt, det også farligt at få ren stereo hjem , får når du først får det prøvet, så bliver du overrasket ;P
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Ja, bestemt, det også farligt at få ren stereo hjem , får når du først får det prøvet, så bliver du overrasket ;P
Ikke for på nogen måde at lyde nedladendeEmbarrassed Men jeg har vist stort set taget hele "Stereovejen" siden 1967EmbarrassedLOL

Men det betyder bestemt ikke, at jeg ikke har brug for gode input på de øhhh.. mere moderne forstærkere.LOL

Men jeg ved godt hvorledes god stereo kan og skal lydeTongue
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:49
Haha det jeg slet ikke i tvivl om, nu jeg godt nok lidt dement (siger min kone), men jeg må indrømme jeg havde glemt hvor godt rent stereo gør det, efter års surround misbrug ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Haha det jeg slet ikke i tvivl om, nu jeg godt nok lidt dement (siger min kone), men jeg må indrømme jeg havde glemt hvor godt rent stereo gør det, efter års surround misbrug ;)
Demens har jeg så ikke fået skyld for endnu, hverken hjemme eller på jobLOL

Men vist skal en stereoforstærker da afprøves. Jeg håber jo at kskruger dukker op en af dagene. Men han ved at jeg blev maveopereret i går.Tongue
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:03
Tak skal du ha, så har du det da knap så godt idag?

Kunne være fedt hvis han spankulerede forbi med sin naim ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 11:55
Denne hyggelige tråd må ikke glemmes alt for hurtigt! 

Jeg har idag taget første skridt mod et forstærket stereosetup med en Yamaha RX-V773. Den skal i første omgang bare køre videre i surround, men krøllen i det hele er naturligvis, at der nu skal spares op til næste skridt - en stereoforstærker, der både kan fungere som effekt og som alm. integreret stereoforstærker.

Yamaha var den billigste model, jeg har kunnet finde med pre-out i alle kanaler - og det var ultimativt det vigtigste krav.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 10:56
Oh no! Ser ud til, at tidligere profetier om udfasning af HK 990 er sande ... Den er i hvert fald trukket tilbage fra samtlige butikker bortset fra KT-Radio, hvor de skriver, at de har købt de "sidste produktioner" i 2013.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 11:05
CineMagic skriver tilbage, at Harman Kardon fremover udfaser alle deres stereoprodukter for at fokusere på surround.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu