|
Naim på en kold aften... ;) |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder rigtig fedt stereolab, baffel Wall er altså bare "Pro" og det giver en så fed afslutning på en bio... Bliver spændende at følge med i, hvis du uploader herinde ;).
Ja, altså dac var et stort dilemma. Har før hørt arcam på flere setup, og den gør det altså bare rigtig godt til prisen.! Jeg havde på ingen måde råd til Naim dac. Da den koster tæt på 25.000 kr... Der er kommet en ny dac / pre fra dem, den koster vist 12.000 kr, men igen... Mange penge... Havde også overvejet Rega dac, men ja, arcam vandt i denne omgang. ;) |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Lige et par dårlige mobilbilleder igen, kommer nok nogle mere seriøse spejlrefleks billeder en anden gang :).
![]() ![]() |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Ser lækkert ud. Min pre / effekt / DAC, er også altid tændt. Da varm elektronik lyder bedst :-)
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
SilverLine: Ja, det giver altså et mere homogent lydbillede, mere sammenhængende... :) Det ser da også ret lækkert ud, at du har sådan en omgang DIY... Må være en sjov proces.!
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
En fornøjelse at læse et spontant reaktionsindlæg som dette, Rasmus8D! Nogle gange glemmer vi den grundlæggende begejstring i alle spørgsmålene og uenighederne, som driver forummet til hverdag :)
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Det er vi helt enige om. Jeg blev da helt opløftet i går da jeg læste indlæggene. Og jeg tror såmænd undervejs, at jeg selv har gjort det samme i min biotråd -og har stadig lyst, men gør det ikke
![]() |
|
![]() |
|
Ja, jeg havde faktisk selv tænkt over det de sidste par måneder, i de gamle dage på hifi4all var der meget af det, men det blev desværre ødelagt og nu er det øde som en ørken!
Recordere er et dejligt stort forum, der er en bred viden og efterhånden meget gang i salg. Ligeledes er der godt gang i nyheder og anmeldelser, dejligt. I det daglige består 95% af alle indlæg om salg, spørgsmål til noget specifikt, helst lidt kedeligt teknisk og så et par faste biografer der har deres gang. Det alle sammen gode ting, men savner meget hyggesnak om hifi, de forskellige brands, hvad tingene kan og sidst men ikke mindst. Subjektive oplevelser og små ændringer ;) Det er nemlig så hyggelig læsning og det skaber bare sådan nogle gode debatter ;) Nu kan man jo ikke tillade sig at "brokke" sig over den slags mangler, så jeg tænkte jeg hellere måtte bidrage, og nu var anledningen der ;) Håber der kommer andre med på vognen, og det må gerne være helt nede i de små, såsom nye kabler eller lign. Det så hyggelig aftenlæsning ;) Tak for ordene! |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Jeg synes, at det er et rigtig godt initiativ du tager her.
Men rigtig godt, at du har set stereo lyset igen, efter en mørk tid med surround
![]() |
|
![]() |
|
Haha ja det sandt kruger ;) meeen, du da selv på vej over til "the Dark side" med ren digital xeo ;p
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
ha ha - lige nu viser pilen flere veje, men Dynaudio XEO3 og Elac BS-403 skal prøves, hvor den så ender, ja det ved jeg ikke endnu. Omkring digital forstærker, så er jeg klart blevet tændt, den NuForce DDA-100 som jeg lånte kunne helt klart nogle ting, som overraskede mig.
Redigeret af kskruger - 18-Februar-2013 kl. 19:42 |
|
![]() |
|
Ja, det er virkelig tog vidt forskellige verdener... Kan godt forstå den digitale vej, den meget analytiske og rene vej, det har da sin charme. Jeg må indrømme, at jeg selv altid ender med at rokke mest med på den analoge lidt varme side... Der hvor kroppen i højttaleren virkelig kommer til...
Men kunne virkelig godt forestille mig du kunne få en fed lyd, i at parre dit nuværende setup med Elac... Mums... Nu har jeg ikke hørt Xeo, men var ikke synderlig imponeret af dens brødre/slægtninge, DM serien... Den lød for mig lidt indeklemt i toppen og med en lidt for ustyrlig bund, ikke meget, men specielt hvis der blev skruet lidt op, så flød det lidt for meget sammen... Uanset hvad, så må man sige det ligger meget langt fra SA :D Vi følger spændt :D
|
|
![]() |
|
k
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |