|
Nakamichi PA5 MK II effektforstærker |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Normalt foregik Autoreverse i kasettebåndoptagere på denne måde, ved at båndet kørte baglæns for at spille side to... Redigeret af turbo2 - 11-Juli-2013 kl. 21:50 |
|||
![]() |
|||
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
||
Ja men hvis der ikke er nogle købere, så bliver den hensat på loftet, den spiller rumpen ud af de fleste,, jeg har købt MacIntos i stedet, men den fylder jo ikke på lageret, men i min verden vil den have det bedst ved at bare stå og spille. !!!
|
|||
![]() |
|||
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
||
Jeg sælge i øvrigt fra 3000, og op,hvis der ikke er nogle serøse købere, så er den i reserve.
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Ak ja, de unge mennesker.. alt det fede er jo fra 80 og 90´erne i stedet for nutidens plastik og lette blik-apparater
![]() |
|||
![]() |
|||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
||
- det var netop Nakamichi ![]() Naka lavede vel iøvrigt markedets bedste cassetteafspillere den gang i 80'erne....husker bla. en Dragon-et-eller-andet.... |
|||
![]() |
|||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
||
Hvilke fakta ? 100 watt / 8 ohm 160 watt / 4 ohm Strømkapacitet ca 40 A Bygget efter Stasis princippet Minder en del om Threshold i opbygning Har en klang der hælder en smule mod det varme uden at være ulden på nogen måde.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
||
Jo, sådan en havde jeg tilbage i slut 70´erne start 80´erne, og det var toppen af poppen (og dyr som bare f.....) |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
||
Derer altså lidt krudt mere i . !
|
|||
![]() |
|||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
||
Ikk forstået ?
![]() |
|||
![]() |
|||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
||
Han mener at de 2x100 watt er i underkanten. Det er specs for den oprindelige PA5. MkII udgaven er på 2x150 watt RMS i 8 ohm
|
|||
![]() |
|||
||
Det er da også rigtigt. Det jeg skrev var MKI
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |