recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nakamichi PA5 MK II effektforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nakamichi PA5 MK II effektforstærker

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 18:25
Ny pris, og en opper 3200-  Smile
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Ak ja, de unge mennesker.. alt det fede er jo fra 80 og 90´erne i stedet for nutidens plastik og lette blik-apparater

så følger du ikke med i hifi hvis du mener alt er plastik og blik nu til dags
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 01:42
Oprindeligt skrevet af Ronny73 Ronny73 skrev:

Ak ja, de unge mennesker.. alt det fede er jo fra 80 og 90´erne i stedet for nutidens plastik og lette blik-apparater

Gad vist hvad Wink betyder.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 05:53
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Ronny73 Ronny73 skrev:

Gad vist hvad Wink betyder.

Jeg ved godt hvad mr. Claude mener ....og er iøvrigt helt enig med ham (- men nu har jeg også selv en Nakamichi PA /7 mkII )
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 18:27
Jeg er blevet budt 2000- pr pm, så den bliver her, vil hellere nyde synet af den med mellemrun, en at sælge for den pris, hvis itror man kan købe en klassiker for ingen penge, så njet. !!!
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu