|
NAS DNL-320 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2012 kl. 10:54 |
Jeg har indvesteret i en D-Link DNL-320. Ikke det helt store, men den virker. Men der er et problem.
Den kører langsomt. NAS performance tester 1.3 http://www.808.dk/?nastester Running warmup... Running a 100MB file write on drive J: once... ------------------------------ Average (W): 11,34 MB/sec ------------------------------ Running a 100MB file read on drive J: once... ------------------------------ Average (R): 11,29 MB/sec ------------------------------ Det er ikke den normale hastighed, der istedet syntes at være omkring 25 MB/sec. Hastigheden er den samme fra 3 computere. Bruger kabel tislutning. Nogen der ved hvad der kan gøres? Eller skal jeg bare sende tilbage i tide. (internet køb) |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har faktisk fundtet ud af at antivirus programmet (MS Essential) kan have en stor indvirkning på hastigheden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
ok, har ikke lige det men godt nok microsoft defender. Det checker jeg lige. Mange tak. EDIT: nob, det var ikke det. Har slået virus check fra. Men du har ret i at et virus program også vil give lavere hastighed fordi der bruges tid på et check af filer, gælder jo særlig hvis der er mange af dem. Redigeret af Ken_T - 29-Marts-2012 kl. 12:08 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Det er vel ikke fordi du kører 100Mbit og ikke 1GB - med 100Mbit virker dine hastigheder meget rimelige.
/ask |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
hvis det er 100mbit er det rigtig fint faktisk ... hvis det er gigabit er det ikke godt...
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Hvis du har internet fra TDC ,understøtter deres Homebox kun 100mbit, løsningen er en gigabit switch sat efter Homeboxen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |