|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
hos mig findes batch art finder heller ikke
![]() |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Øhm
![]() Jeg troede, at den var med i den sidste release. Det er den imidlertid IKKE! Det er et script, der skal køres, før det virker. Der er mange her: http://trixmoto.net/mm/scripts.php?id=1 Installationsfilen er her: http://trixmoto.net/files/BatchArtFinder25.exe Ked af den forvirring, jeg fik skabt! ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Husk i øvrigt, at MM ikke må slukkes, før alle album arts er hentet. Det kan man se i statuslinien
![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
ja og alle filer er tagged
![]() |
|
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
|
![]() |
|
![]() |
Fed lille feature, ikke?
![]() ![]() ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Skønt at se, at flere får øjnene op for MM! Og trixmotos mange scripts er ret geniale (han svarer i øvrigt også selv ret hurtigt, hvis man har spørgsmål). Men der er mange flere scripts at hente - jeg kan varmt anbefale en surftur på mediamonkey.com/forum, hvor man kan få svar på ALT inden for MM (og lynhurtigt endda). I forummet er der et underforum kun med scripts. Vær dog opmærksom på, at ikke alle 2.5.5-scripts er konverteret til 3.0 endnu. kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
kris, hvad er forskellen på Batch Art Finder og Album Art Tagger?
Venligst Søren |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
BAA finder album art og giver dig mulighed for tagge det til dine sange. AAT giver dig mulighed for at "redigere" i allerede fundne covers (fx de to mest anvendte muligheder: 1) flytte cover FRA "embedded i tag" TIL folder, 2) flytte cover FRA folder TIL "embedded i tag"). kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
OK, jeg har godt nok hentet udvidelsen, men den ser ikke ud til at gavne mig endnu.
Tak for info ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Rigtigt mange er gennem årene kommet til at gemme album art i mappen med de tilsvarende musikfiler i stedet for i selve musikfilen. Her AAT rigtigt smart, da den lynhurtigt flytter coveret over i selve musikfilen. Bare et godt råd! kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
I dag kom så MM 3.0 RC-2 (release candidate 2) - nu MÅ den endelige 3.0'er være meget tæt på - eller som udviklerne nu selv skriver i forbindelse med RC-2: "it's near-ready". http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.0.1105_Debug .exe kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har 1091, men jeg tror, jeg venter til den endelige version er der. Der er vel ikke så mange ting, der er blevet ændret... Og jeg er egenlig ganske godt tilfreds
![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |