|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Ja det var billigt, jeg havde fundet min hos min faste Tysklands dealer, digitalo.de. Dem har jeg nemlig gode erfaringer med. Samlet pris hos Cuclotron ser sådan her ud. Så bestemt en god pris, men men men det egenlige problem for mit vedkomne er at mine 2 indre demoner, Hr Lyst og Fru Fornuft er kommet i tvivl :) Den ene siger Teac, den anden siger Sonos... hvem der siger hvad kan i nok regne ud |
|
![]() |
|
marott ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
har også lige sat samme NAS løsning op, det fungerer virkelig godt. Opsætningen tog 10 min, den er forholdsvis kvik, meget stille og varmer ikke. M |
|
![]() |
|
Pawnee ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Hej Lige et par spørgsmål, da jeg også skal have en NAS til min Noxon2audio.
mvh PP |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Har købt det hos proshop Hardisk: 728.- http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=99313 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
@Pawnee:
Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |