|
NAS med backup i skyen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2013 kl. 08:20 |
Jeg har udskiftet min TDC ADSL med en ny fiberinstallation, og skal derfor af med min TDC HomeDisk som er en NAS-server med automatisk backup i skyen.
Findes der et godt alternativ til min nuværende løsning? /cholm |
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er helt sikker på at de store NAS fabrikanter tilbyder en eller anden form for backup i skyen. Har selv Synology, og her tilbydes backup f.eks via en App Amazon Glacier, http://aws.amazon.com/glacier/ . Den er godt nok stadigvæk i beta men fungere eftersigne fint.
Og https://www.free-hidrive.com/ via app.
Der udover findes der 3'ed parts apps som f.eks CrashPlan.
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() |
|
Scratch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Jeg har en Qnap stående og har installeret Crashplan på den, det fungerer perfekt.
Den står og tygger sig igennem mine foto backup, 80% færdig med 900 gb RAW filer :) (har ikke fiber, så det tager sin tid) |
|
Silence is golden when you can't think of a good answer.
|
|
![]() |
|
cholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Status: Offline Point: 78 |
Tak for hjælpen. Havde helt overset jeres svar.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Hvordan har du gjort? Har du et link til en vejledning. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |