|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hans Jørgen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Seneste:
MP3 filer kan afspilles på TV,et - lagret på NAS enheden v.h.a. dlna.
Billedfiler under 80 kb kan også overføres., men mine normale billedfiler der på ca. 3,2 mega. kan stadig ikke ses. Nogen nye forslag ?
|
|
Hans
|
|
![]() |
|
visky83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej Hans Jørgen, Jeg har lige købt samme NAS som dig (og har faktisk også samme tv model). Jeg stødte på præcis samme problem mht. billedfiler (har ikke prøvet mp3 endnu). Ved en google-søgning kom denne tråd op, hvilket jeg selvfølgelig er meget glad for i håb om at du har fundet løsningen. Håber du har tid og lyst til at forklare mig løsningen - på forhånd mange tak
Mvh. Jeppe Tlf. 40829901 Mail: jvissing@gmail.com |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Da både din NAS og TV'et kører på det lokale netværk, kan det ikke have noget at gøre med hvilke porte i routeren der er åbne. Det har kun betydning hvis man skal tilgå NAS'en fra Internettet.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |