|
nas problem efter flytning |
Besvar |
Forfatter | |
hook66
Junior bruger Oprettet: 27-December-2010 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-August-2021 kl. 15:02 |
Hej
Er netop flyttet og har i den anledning skiftet internet udbyder. Plejer at tilgå min synology nas over apple tv, men nu kan indholdet ikke ses der. Det figurerer stadig i windows stifinder og kan tilgås på pc'en. Skal jeg nulstille nas'en og starte forfra eller er der en nem måde at få dem frem igen? Vh Bjarne |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du lavet nyt netværk ny router ?
Hvad hedder din hemmelige NAS ? F.eks qnap har et nas finder program
|
|
hifibo
Super bruger Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synology har også et program til at søge med,
Din Apple TV har nok indtastet ip adressen på din synology, og den er skiftet efter flytning |
|
hook66
Funktioner
Tak(0)
|
tak👍
Det er en gammel 210+ og ja ny router og netværk. Desværre så længe siden jeg har redigeret noget, at jeg har glemt login info til styreprogrammet...🥴 Kan jeg måske manuelt indtaste ip add på Apple tv og hvor finder jeg i så fald den? Endnu en gang tak. God mandag. Vh B |
|
jan348
Bruger Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville hente Synology Assistant Der vil oplysningerne om IP fremgå.
|
|
jan348
Bruger Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synology Assistant giver dig mulighed for at logge på Synology'en. Og du skal nok oprette en bruger som AppleTV kan få adgang med.... |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synology Assistant (online)
Redigeret af HeartWare - 30-August-2021 kl. 17:42 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
hook66
Funktioner
Tak(0)
|
har glemt adgangskode til assistant... men kan stadig se ip add, så prøver den på Apple tv'et i aften. Fandt så også mulighed for at nulstille login til maskinen, så mon ikke jeg får styr på det? Tak til alle - fedt med al den hjælpsomhed :-) B |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |