recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nas server til IP kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nas server til IP kamera

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
olber69 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér olber69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nas server til IP kamera
    Sendt: 31-December-2013 kl. 16:33
hej
jeg skal købe en nas server til ip overvågning kamera.
regner med den skal bruges til 2 kamera. kamera er 1 mega pixel. 1280 X 720 opløsning (720p), farve, og 30 FPS.
har kigget på Synology DS213J. med er i tvivl om da den kan bruges og ikke gå ned.
ellers har jeg set DS213 og DS213+. og de er henholdsvis ca. 600 til 1000kr dyrere.
med hensyn til at streame film, kommer mine forældre ikke til.
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 22:28
Det hele kommer vel i bund og grund an på, hvor meget plads du vil have på nas? Jeg har brugt en Plextor i omkring 6 år nu (kun et enkelt cam), og den har altid modtaget hvad den skulle. De har jo ikke brug for alle de faciliteter der er i f.eks synologi? Jeg ved jo ikke hvilke cams de vil bruge, jeg bruger Axis, og der medfølger program til opsætning af det nødvendige.
MVH
Niels
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu