|
NA's server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:27 |
Hej
Jeg har købt en ny NA's server og tilsluttet mit modem/router til en gigabit switch fordi jeg manglede porte.når jeg har NA's tilsluttet direkte til mit modem/router kører den gigabit men når jeg tilslutter den via min drink gigabit switch kører den kun 100mb. Er der nogen der kan svare hvorfor der er forskel om man går igennem en gigabit switch eller tilslutter direkte..til modem/router? Nicolai |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om din gigabit switch ikke er en gigabit switch?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Eller et af dine kabler er defekt.
BS
|
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
Har haft det samme problem. Men efter at jeg købte ein Cisco til 49 EURO (8-port) var problemet løst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |