recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NA's server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NA's server

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nkt1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NA's server
    Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:27
Hej

Jeg har købt en ny NA's server og tilsluttet mit modem/router til en gigabit switch fordi jeg manglede porte.når jeg har NA's tilsluttet direkte til mit modem/router kører den gigabit men når jeg tilslutter den via min drink gigabit switch kører den kun 100mb. Er der nogen der kan svare hvorfor der er forskel om man går igennem en gigabit switch eller tilslutter direkte..til modem/router?

Nicolai
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 15:21
Det lyder som om din gigabit switch ikke er en gigabit switch?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 21:41
Eller et af dine kabler er defekt.

BS
Til top
TR-DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2008
Sted: Germany
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TR-DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 08:03
Har haft det samme problem. Men efter at jeg købte ein Cisco til 49 EURO (8-port) var problemet løst.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu