|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Tingleff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Det har da yderst relevans, da trådstarteren er i tvivl om hvad han skal vælge, til en start er der 2 forskellige produkter på banen, og til dem tilføjer jeg en 3. mulighed.
Så min kommentar med at den fungere yderst upåklageligt for mig, har vel relevans for trådsteren, måske ikke for dig, men det var jo heller ikke dig der søgte viden og svar herom. Så burde den vist være afsluttet... |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Hvilken relevans har det om jeg kan lide Linksys eller ikke kan lide Linksys?
![]() Så... nu er den afsluttet! ![]() |
|
![]() |
|
Tingleff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Imod dumhed, kæmper selv guder !!
![]() |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Mht. din seneste kommentar, så bare kald mig bare Gud!
Jeg er ked af, hvis jeg har trådt dig over dine fødder, da jeg skrev, at jeg ikke ville overveje den Linksys NAS, som du tilfældigvis ejer (jeg er her klar over at det er en "søster" model du har uden LCD), selv om "Den bare rykker..." og ".. den fungere upåklageligt." Fakta er at den koster omkring det samme som en DS209 (billigere) eller en TS219 (dyrere). Fakta er at den mht. ydelse ligger er langt fra f.eks. DS209 (26,6% ved store filer og 49,9% ved små filer. - Regn evt. selv på det her.) Fakta er at DS209 og TS219 også "fungere upåklageligt." Som jeg skriver, så kigger jeg ikke på dens features pga den meget lave ydelse vs. DS209/TS219. Dette nævner jeg. Hvorfor du begynder på en kommentar som "Her er der vist en der ikke kan lide Linksys" forstår jeg ikke. Det har INGEN relevans what-so-ever, om jeg kan lide Linksys. Tror du virkelig at det ville ændre på...
Da jeg skrev angående NHM 405's ydelse kontra DS209/TS219, så var det intet personligt mod dig. Tro det eller lad være, men det var en post til trådstarter, hvor jeg forsøgte at hjælpe med hans valg. Jeg kan helt ærligt ikke se, hvad den slags kommentarer skal til for! Edit: Det skal hertil nævnes, at jeg er af den opfattelse at trådstarter ikke er ligeglad med ydelsen. Det basere jeg på at der i indledningen skrives: "Der kommer jo nok noget HD-maeriale til med tiden, så filernes
størrelse vokser nok fra de normale 1 -5 GB og så til omkring de 20 GB." Det er nok hermed ikke helt ligegyldigt, hvis man forventer at ens investering skal holde længst muligt! Redigeret af srnkrkgrd - 16-Oktober-2009 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
![]() |
At du gider... men kender typen der skal have sidste kommentar |
|
![]() |
|
Mahuk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Tusind tak for hjælpen - Det var meget lærerigt! Der er en DS209 på vej til mig med posten
|
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5 MK-Sound M-system Onkyo TX-NR807 PS2+3 Fed musik! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |