|
NAS til iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 15:04 |
Ungerne ville gerne se film fra min NAS på deres iPads.
Hvilke programmer bruger som giver en god streaming ?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger synology og deres ds file app det kører fint både til stream og mulighed for offline indhold men det kræver at filmen ligger i et format der kan afspilles på ipad, det kan evt konverteres via handbrake
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Hvis din NAS er en Synology så kan man bruge Synologys DS Video app til at se indhold på Android og iOS enheder, eller til DLNA renderer (f.eks. TV) eller til Chromecast.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Hvis iPad er jailbreaket, kan Kodi varmt anbefales.
Jailbreak i sig selv kan som sådan også varmt anbefales :) |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg bruger Filebrowser på 3. år. Ingen problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |