|
NAS VS Cloud |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
hej kenneth
hvorfor både NAS og Cloud? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Brand? Indbrud? Lynnedslag? O.s.v. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
brand i Clouden ? :) tænker han kan nøjes med clouden istedet for også at have NASén
Redigeret af mbm1 - 18-August-2015 kl. 12:26 |
|||
![]() |
|||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
||
Okay, er du ikke bange for datatab med så store mængder data?
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
![]() |
|||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
||
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål? Altså jeg har jo en NAS nu, uden cloud. Jeg overvejer så at prøve Office 365 af i et år for at se om det kan bruges, hvor jeg beholder min NAS da jeg pt har 1:1 rip af BR film som fylder op til 30 gb pr film. Ved ikke om jeg fik svaret på dit spørgsmål? |
|||
|
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
||
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
||
ja ok.. 1:1 BR rips er nok lige i overkanten til clouden :) Så kunne du lægge alt andet i clouden og beholde dine 30 gb rips på NASén. |
|||
![]() |
|||
||
Hvilket også er min plan. :-) |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Er den sikret, mod brand, indbrud og lynnedslag? M.v.h. |
|||
![]() |
|||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
||
Onedrive
Er der nogen der har haft succes med at lave automatisk backup til Onedrive af filer der ligger på andet drev end c-drevet? Jeg har ikke lykkedes med det endnu (Har W10pro). Fra Windows har det kun været muligt at lave backup mellem Onedrive og foldere der ligger på samme drev. /
|
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
||
Jeg smider alt i OneDrive på nær mine film-rips. Udover film, kan jeg ikke se hvorfor det giver mening at have en NAS efterhånden.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |