recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Emne: NAS
    Sendt: 28-Februar-2011 kl. 21:47
Hejsa folkens

Så skal jeg forhåbentlig snart købe hus, og flytte hjemmebio´en, samt alt det andet grejSmile

Jeg vil gerne have Sonos som forstærkere diverse steder i huset, til baggrundsmusik fest ol. og så ZP80 til AV-recieveren, sådan man kan spille synkron musik i hele hjemmet.

Men det er kilden jeg efterspørger her. Det skal lige siges, at jeg på et tidspunkt nok vil have mine CD´er, DVD´er og bluray på denne NAS-server, så den skal være rimelig rummelig til både musik og film.(Den kan vel i princippet altid udbygges, med eksterne enheder ol. sådan en server, ikke?)

Har kigget på:

Men ved ikke om det er det rigtige valg, eller om jeg er helt ude i hampen, til det jeg efterspørger? Har i fx. alternativer....

På forhånd tak, og er godt klar over at andre har haft den noget lignende den samme problemstilling, men nu spørger jeg, da jeg ikke aner en døjt om emnet.

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2011 kl. 23:10
Du har valgt en boks der er lavet til små 2.5" harddiske - dvs. relativt dyre diske med begrænset plads, men til gengæld får du støjsvag og strømbesparende. Er dette et bevidst valg fremfor mere "almindelige" NAS'er til 3.5" diske?
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 08:35
Det er helt tilfældigt, at det 2,5"

Men at den er støjsvag er også tilfældigt, men det må den gerne være, det må ikke lyde som en helikopter...

Den skal bare være "hurtig", sådan at der kan se film fra flere enheder på samme tid, uden at det påvirker kvaliteten. Jeg tænker på, om filmen kan begynde at hakke el. (hvis det overhovedet kan "lade sig gøre" længere, at den hakker)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 08:35
Strøm besparende, det må den også gerne være... Hvis det er muligt...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu