recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nat Geo HD og VHI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nat Geo HD og VHI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nat Geo HD og VHI
    Sendt: 14-Juli-2013 kl. 19:01
Hejsa

Jeg har en Dreambox 8000HD, rettet mod 1 grad vest og 5 grader øst, med Viasat og Canal Digital kort i.

Alt fungerer til UG, og så alligevel ikke..!!

Jeg kan ikke se VHI fra Viasat, den er i mit abonnement. Jeg har lagt mærke til at "AGC" står og skifter mellem 50% og 95%, på alle andre kanaler viser den 0% - hvad betyder det mon?
Jeg har ikke problemer med andre Viasat kanaler.

Hvad angår Canal Digital kan jeg ikke se Nat Geo HD, her står "AGC" på 0%, og underteksterne er der.
Det virker næsten som et kodningsproblem?
Den er også i mit abonnement, og alle andre kanaler hos Canal Digital virker perfekt, inklusive alle HD kanaler.

Det handler kun om de 2 dumme kanaler, alt andet virker perfekt.

Jeg har en 80-90 cm Parabol, 2 hoveder med 2 udgange og indbygget Switch. Parabolen har frit udsyn, og der er aldrig problemer, kun ved virkelig meget regn/sne. Hovederne er måske 4-5 år gamle.

Hvad pokker er der galt?
Skal parabolen justeres, eller hovederne skiftes?

Håber at nogen kan hjælpe..

God sommer søndagWink

Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 19:26
Hov skal lige tilføje, jeg har lavet kanalsøgning og genstartet et par gange, uden held.. Confused
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 21:47
Med hensyn til Nat Geo HD hos Canal Digital, så er denne lige blevet ændret.
Tidligere var det en fælles nordisk version, som sikkert er den du har søgt ind. Et Canal Digital Danmark kort giver ikke længere adgang til denne version.

Der findes nu en ny version - Nat Geo HD (D) - og det er denne version som du skal benytte.

Den nye version findes på:
Thor 5
Txp C06
11.293
Horisontal
25.000
3/4
DVB-S2

Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2013 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Vagnen Vagnen skrev:

Med hensyn til Nat Geo HD hos Canal Digital, så er denne lige blevet ændret.
Tidligere var det en fælles nordisk version, som sikkert er den du har søgt ind. Et Canal Digital Danmark kort giver ikke længere adgang til denne version.

Der findes nu en ny version - Nat Geo HD (D) - og det er denne version som du skal benytte.

Den nye version findes på:
Thor 5
Txp C06
11.293
Horisontal
25.000
3/4
DVB-S2

Hej Vagnen

Okay, jeg forstår.. Så giver det jo mening..
1000 tak for hjælpen..Wink

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu