recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nat Wild HD og Animal Planet HD hos Youse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNat Wild HD og Animal Planet HD hos Youse

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Kanalen udkommer den 01-02-10.Programmet er først færdigt fra NGC den 01-01-10.Just for your info :)
Hvor ved du det fra?
insider videnTongue LOL

Ved du også noget om Animal Planet HD? Er den blevet tilgængelig over hele landet pr. 1. dec.? YouSee.dk siger ingenting, hverken om Nat. Geo. Wild HD eller Animal Planet HD. På Infokanalens tekst-tv s. 152 og 154 optræder de to kanaler som om de begge allerede var tilgængelige i HD-pakken og som Favoritter.

Siden 15. sept. har YouSee markedsført HD-pakken med Nat Geo Wild HD pr. 1. nov. 2009. Hvor længe endnu kan YouSee slippe af sted med at sælge HD-pakken, men ikke levere varen og end ikke informere kunderne?
 
Hey Vilhelm,
 
det kommer helt an på anlægget, igen nogle antenneforeninger kan ikke tage kanalen o.s.v.
 
Hvis man er i tvivl så kan man bare ringe til yousee på 80 80 40 50.
 
Men langt de fleste anlæg som er Yousee ejet skulle være ombygget.
Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
1: Det er også den oprindelige udmelding men kanalen er blevet forsinket (NGC selv er ikke færdige med programmet før den 1 januar tidligst.)
 
2: som du kan se på hjemmesiden nu så figuere NGC WILD HD ikke inde på HD pakken så du betaler ikke for den endnu.


1: Hvorfor melder så YouSee ikke det ud?

2: Jo det gør jeg i og med at prisen (for HD-pakken) tidligere blev øget til 79,- og den ikke bliver sat op senere når NGC WILD HD kommer. 79,- kr. > 72,- kr. (= 6 x 12,- kr.)

Og hvad angår det YouSee skriver på hjemmesiden, har det været oppe før. Det stemmer ikke altid med, hvad de ellers viser i materiale som kanaloversigter etc. eller lover kunder.
Som Vilhelm skriver, så informerer YouSee på Infokanalen p.154, at HD-pakken til 79,- indeholder NGC WILD HD og de andre 6, der sendes nu.



Redigeret af pkylle - 02-December-2009 kl. 15:28
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af pkylle pkylle skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
1: Det er også den oprindelige udmelding men kanalen er blevet forsinket (NGC selv er ikke færdige med programmet før den 1 januar tidligst.)
 
2: som du kan se på hjemmesiden nu så figuere NGC WILD HD ikke inde på HD pakken så du betaler ikke for den endnu.


1: Hvorfor melder så YouSee ikke det ud?

2: Jo det gør jeg i og med at prisen (for HD-pakken) tidligere blev øget til 79,- og den ikke bliver sat op senere når NGC WILD HD kommer. 79,- kr. > 72,- kr. (= 6 x 12,- kr.)

Og hvad angår det YouSee skriver på hjemmesiden, har det været oppe før. Det stemmer ikke altid med, hvad de ellers viser i materiale som kanaloversigter etc. eller lover kunder.
Som Vilhelm skriver, så informerer YouSee på Infokanalen p.154, at HD-pakken til 79,- indeholder NGC WILD HD og de andre 6, der sendes nu.

 
1 og 2 : Det må du virkelig tage op med yousee :)
Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
1 og 2 : Det må du virkelig tage op med yousee :)


Nu var det jo dig med din "insider viden", der bragte støj i tråden, og nu bakker du ud!


Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Ved du også noget om Animal Planet HD? Er den blevet tilgængelig over hele landet pr. 1. dec.? YouSee.dk siger ingenting, hverken om Nat. Geo. Wild HD eller Animal Planet HD. På Infokanalens tekst-tv s. 152 og 154 optræder de to kanaler som om de begge allerede var tilgængelige i HD-pakken og som Favoritter.
 
Hey Vilhelm,
det kommer helt an på anlægget, igen nogle antenneforeninger kan ikke tage kanalen o.s.v.
Hvis man er i tvivl så kan man bare ringe til yousee på 80 80 40 50.
Men langt de fleste anlæg som er Yousee ejet skulle være ombygget.

Ok, tak. Men YouSee skrev anderledes om Animal Planet HD i nyhedsmeddelelsen d. 3. nov. Man skrev sådan:
"Animal Planet HD lancerede vi som planlagt i HD-pakken 1. november 2009, men enkelte steder i landet vil den først være tilgængelig fra december 2009. Når kanalen er klar i hele landet, lancerer vi den også som en Favoritkanal."
Man lovede at holde os orienteret, men det er ikke sket endnu.

Kunne du evt. ikke påpege på rette sted, at det vil være en stor fordel for kunderne at de hele tiden holdes opdateret på yousee.dk og på infokanalen - i stedet for at vi hver for sig skal henvende os til en overbelastet kundeservice.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af pkylle pkylle skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
1 og 2 : Det må du virkelig tage op med yousee :)


Nu var det jo dig med din "insider viden", der bragte støj i tråden, og nu bakker du ud!


 
hehe jeg bakker skam ikke ud :)
 
1: Yousee skal nok melde noget ud på et tidspunkt men hvornår aner jeg ikke men det kommer. (DET SKAL DET)
 
2: Jeg forstaar dig udemaerket godt men jeg tror bare ikke du faar noget ud af det men man kan altid prove at kontakte kundeservice og forhore sig.
 
Ps. grunden til det blev skrevet saadan er fordi min computer driller Smile
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Ved du også noget om Animal Planet HD? Er den blevet tilgængelig over hele landet pr. 1. dec.? YouSee.dk siger ingenting, hverken om Nat. Geo. Wild HD eller Animal Planet HD. På Infokanalens tekst-tv s. 152 og 154 optræder de to kanaler som om de begge allerede var tilgængelige i HD-pakken og som Favoritter.
 
Hey Vilhelm,
det kommer helt an på anlægget, igen nogle antenneforeninger kan ikke tage kanalen o.s.v.
Hvis man er i tvivl så kan man bare ringe til yousee på 80 80 40 50.
Men langt de fleste anlæg som er Yousee ejet skulle være ombygget.

Ok, tak. Men YouSee skrev anderledes om Animal Planet HD i nyhedsmeddelelsen d. 3. nov. Man skrev sådan:
"Animal Planet HD lancerede vi som planlagt i HD-pakken 1. november 2009, men enkelte steder i landet vil den først være tilgængelig fra december 2009. Når kanalen er klar i hele landet, lancerer vi den også som en Favoritkanal."
Man lovede at holde os orienteret, men det er ikke sket endnu.

Kunne du evt. ikke påpege på rette sted, at det vil være en stor fordel for kunderne at de hele tiden holdes opdateret på yousee.dk og på infokanalen - i stedet for at vi hver for sig skal henvende os til en overbelastet kundeservice.
Hej igen Vilhelm,
 
mit bedste bud ville være at tilmelde sig nyhedsbrevet eller holde sig opdateret her http://yousee.dk/privat/nyheder/arkiv/
 
Men igen der går altid lidt tid før sådan noget bliver meldt ud.
 
Men som udgangspunkt så skulle det kun være antenneforeningerne som skulle være sidste hængeparti om du vil fordi de skal jo betale ekstra for at få ombygget anlægget.
 
Men hvis man er i tvivl om anlægget er klar til det så er det umiddelbart nemmest at kontakte kundeservice eller support som besidder den tekniske viden (eller de fleste fra support har ihvertfald :P)
Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:



Kunne du evt. ikke påpege på rette sted, at det vil være en stor fordel for kunderne at de hele tiden holdes opdateret på yousee.dk og på infokanalen - i stedet for at vi hver for sig skal henvende os til en overbelastet kundeservice.


Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
1: Yousee skal nok melde noget ud på et tidspunkt men hvornår aner jeg ikke men det kommer. (DET SKAL DET)
 
2: Jeg forstaar dig udemaerket godt men jeg tror bare ikke du faar noget ud af det men man kan altid prove at kontakte kundeservice og forhore sig.
 


YouSee lover at informere, men gør det ikke. Og det selv om man passerer oplyste dato for leverancestart.

Informationskilderne, hjemmeside, trykt materiale og infokanal, er jo ikke enige, så hvad skal man så tro?

Når man kontakter den overbelastede kundeservice ( seneste svartid 29 dage) får ikke andet end, at det kommer tidligst 1/12, men det har de jo sagt for næsten en måned siden.

Der er snart basis for en alvorlig klage til Yousee.

Jeg har tidligere i dag forespurgt den overbelastede kundeservice om, hvad der sker. Jeg kan så måske forvendte et svar som julegave. Big smile
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

... mit bedste bud ville være at tilmelde sig nyhedsbrevet eller holde sig opdateret her http://yousee.dk/privat/nyheder/arkiv/ Men igen der går altid lidt tid før sådan noget bliver meldt ud.:P)

Jeg kender udmærket nyhedsbrevet og alle mulige andre steder at få oplysninger.

Jeg følger med i det hele og har mange gange påpeget problemer og stillet spørgsmål til YouSee. I flere tilfælde er der uoverensstemmelser mellem hvad der fremgår af brochurer, Infokanal, yousee.dk, mundlig kundeinformation m.v., men selv om fejlene påpeges, bliver de ikke altid rettet.

Man mangler forståelse for betydningen af en pålidelig og rettidig kundeinformation til alle og af vigtigheden af at indgå i åben dialog med kunder og grupper af kunder (som i et forum som dette eller på møder med repræsentanter for boligselskaber, f.eks).

Man viste dog nogle gode takter i august-september, da man på et transmitteret pressemøde og i en Recordere-session svarede på spørgsmål. Mere af det, tak.

P.S. Jeg har lige været til et beboerrepræsentantmøde hos ComX. Der er al den åbenhed man kan tænke sig, både om virksomhedens situation, nye og kommende tiltag, overvejelser og problemer. Man indgår i en åben dialog med mødedeltagerne der ikke lægger fingrene imellem med kritik, men som også er meget konstruktive i forsøg på at finde løsninger. Det kan man kalde åbenhed eller transparens. Hatten af for det.


Redigeret af Vilhelm - 02-December-2009 kl. 18:37
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 19:09
Nu er det jo også noget nemmere for ComX at gøre som de gør, når de er så små som de er.

Nu ser det ud til at de håber at fusionere med elselskabernes fiberafdeling, for ikke at blive alt for klemte.
Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 10:46
Julen falder tidligt i år! - Fik svar fra YouSee.
<citat>
Den skulle have været tilgængelig for vores kunder den 01.12.09
men da forhandlingerne fra leverandøren ikke er blevet færdiggjort, har vi ikke fået rettigheder til kanalen endnu.
Det vides ikke hvornår kanalen vil komme!
</citat>

Det giver os jo intet nyt om, hvornår den forventes sat i drift, hvis de kan få aftalen på plads.
Jeg fornemmer en vis holden hen. Stadig fejler YouSee på at love noget, som viser ikke at kunne holde, og at undlade at informere kunderne.

Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 18:54
I dag har jeg ihvertfald fået Nat Geo Wild, har ikke tjekket det i går, men i dag virker kanalen så hos nogle kunder er kanalen rullet ud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu