|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||||
A88 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2009 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|||
Hey Vilhelm,
det kommer helt an på anlægget, igen nogle antenneforeninger kan ikke tage kanalen o.s.v.
Hvis man er i tvivl så kan man bare ringe til yousee på 80 80 40 50.
Men langt de fleste anlæg som er Yousee ejet skulle være ombygget.
|
||||
![]() |
||||
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|||
1: Hvorfor melder så YouSee ikke det ud? 2: Jo det gør jeg i og med at prisen (for HD-pakken) tidligere blev øget til 79,- og den ikke bliver sat op senere når NGC WILD HD kommer. 79,- kr. > 72,- kr. (= 6 x 12,- kr.) Og hvad angår det YouSee skriver på hjemmesiden, har det været oppe før. Det stemmer ikke altid med, hvad de ellers viser i materiale som kanaloversigter etc. eller lover kunder. Som Vilhelm skriver, så informerer YouSee på Infokanalen p.154, at HD-pakken til 79,- indeholder NGC WILD HD og de andre 6, der sendes nu. Redigeret af pkylle - 02-December-2009 kl. 15:28 |
||||
![]() |
||||
A88 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2009 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|||
1 og 2 : Det må du virkelig tage op med yousee :)
|
||||
![]() |
||||
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|||
Nu var det jo dig med din "insider viden", der bragte støj i tråden, og nu bakker du ud! |
||||
![]() |
||||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|||
Ok, tak. Men YouSee skrev anderledes om Animal Planet HD i nyhedsmeddelelsen d. 3. nov. Man skrev sådan: "Animal Planet HD lancerede vi som planlagt i HD-pakken 1. november 2009, men enkelte steder i landet vil den først være tilgængelig fra december 2009. Når kanalen er klar i hele landet, lancerer vi den også som en Favoritkanal."Man lovede at holde os orienteret, men det er ikke sket endnu. Kunne du evt. ikke påpege på rette sted, at det vil være en stor fordel for kunderne at de hele tiden holdes opdateret på yousee.dk og på infokanalen - i stedet for at vi hver for sig skal henvende os til en overbelastet kundeservice. |
||||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
hehe jeg bakker skam ikke ud :)
1: Yousee skal nok melde noget ud på et tidspunkt men hvornår aner jeg ikke men det kommer. (DET SKAL DET)
2: Jeg forstaar dig udemaerket godt men jeg tror bare ikke du faar noget ud af det men man kan altid prove at kontakte kundeservice og forhore sig.
Ps. grunden til det blev skrevet saadan er fordi min computer driller
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
mit bedste bud ville være at tilmelde sig nyhedsbrevet eller holde sig opdateret her http://yousee.dk/privat/nyheder/arkiv/
Men igen der går altid lidt tid før sådan noget bliver meldt ud.
Men som udgangspunkt så skulle det kun være antenneforeningerne som skulle være sidste hængeparti om du vil fordi de skal jo betale ekstra for at få ombygget anlægget.
Men hvis man er i tvivl om anlægget er klar til det så er det umiddelbart nemmest at kontakte kundeservice eller support som besidder den tekniske viden (eller de fleste fra support har ihvertfald :P)
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
YouSee lover at informere, men gør det ikke. Og det selv om man passerer oplyste dato for leverancestart. Informationskilderne, hjemmeside, trykt materiale og infokanal, er jo ikke enige, så hvad skal man så tro? Når man kontakter den overbelastede kundeservice ( seneste svartid 29 dage) får ikke andet end, at det kommer tidligst 1/12, men det har de jo sagt for næsten en måned siden. Der er snart basis for en alvorlig klage til Yousee. Jeg har tidligere i dag forespurgt den overbelastede kundeservice om, hvad der sker. Jeg kan så måske forvendte et svar som julegave. ![]() |
||||
![]() |
||||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|||
Jeg kender udmærket nyhedsbrevet og alle mulige andre steder at få oplysninger. Jeg følger med i det hele og har mange gange påpeget problemer og stillet spørgsmål til YouSee. I flere tilfælde er der uoverensstemmelser mellem hvad der fremgår af brochurer, Infokanal, yousee.dk, mundlig kundeinformation m.v., men selv om fejlene påpeges, bliver de ikke altid rettet. Man mangler forståelse for betydningen af en pålidelig og rettidig kundeinformation til alle og af vigtigheden af at indgå i åben dialog med kunder og grupper af kunder (som i et forum som dette eller på møder med repræsentanter for boligselskaber, f.eks). Man viste dog nogle gode takter i august-september, da man på et transmitteret pressemøde og i en Recordere-session svarede på spørgsmål. Mere af det, tak. P.S. Jeg har lige været til et beboerrepræsentantmøde hos ComX. Der er al den åbenhed man kan tænke sig, både om virksomhedens situation, nye og kommende tiltag, overvejelser og problemer. Man indgår i en åben dialog med mødedeltagerne der ikke lægger fingrene imellem med kritik, men som også er meget konstruktive i forsøg på at finde løsninger. Det kan man kalde åbenhed eller transparens. Hatten af for det. Redigeret af Vilhelm - 02-December-2009 kl. 18:37 |
||||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|||
Nu er det jo også noget nemmere for ComX at gøre som de gør, når de er så små som de er.
Nu ser det ud til at de håber at fusionere med elselskabernes fiberafdeling, for ikke at blive alt for klemte. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Julen falder tidligt i år! - Fik svar fra YouSee.
<citat> Den skulle have
været tilgængelig for vores kunder den 01.12.09
men da
forhandlingerne fra leverandøren ikke er blevet færdiggjort, har vi ikke fået
rettigheder til kanalen endnu.
Det vides ikke
hvornår kanalen vil komme! </citat> Det giver os jo intet nyt om, hvornår den forventes sat i drift, hvis de kan få aftalen på plads. Jeg fornemmer en vis holden hen. Stadig fejler YouSee på at love noget, som viser ikke at kunne holde, og at undlade at informere kunderne. |
||||
![]() |
||||
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
![]() |
|||
I dag har jeg ihvertfald fået Nat Geo Wild, har ikke tjekket det i går, men i dag virker kanalen så hos nogle kunder er kanalen rullet ud.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |