|
Navi X |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:19 |
Hej
Efter et stykke tid hvor jeg ikke rigtig har brugt min Boxee Box er jeg nu igang igen men noget er ikke som før hvad angård Navi X ![]() ![]() Den er meget indviklet synes jeg, og samtidigt kan jeg ikke få lov at tilføje tekster til filmene som på den gamle Navi X ![]() Er der nogen god ide til en måde at søge efter film og samtidig få film med tekster ? På forhånd tak Jesper
|
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et andet "problem" med navi
Når jeg Add nået til min favorit liste gemmer programmet det ikke til næste gang jeg går ind i programmet ? Det skal lige sige jeg har logget ind i programmet. nolge løsninger på dette
|
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan godt være det stå andre steder
Men nu har jeg siddet et par dage og kan ikke finde ud af det med en favorit liste |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |