|
Navigation app til android.. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Mads Sørensen
Super bruger Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger Sygic som er det bedste og flotteste jeg har prøvet, og jeg tror faktisk jeg har prøvet samtlige der findes til Android.
Der er 3D navigation, HUD (heads up display) og TomTom kort og meget andet guf... Det er virkelig lækkert
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan klart anbefale Navigon . Meget bedre og mere troværdig end de gratis . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
jakob_joh
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sygic ser spændende ud, den prøver jeg!! Tak for svar til alle!
|
|||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sygic er simpelthen det værste navigatons program jeg har prøvet, så brug lige den 7 dages trial version før du køber det.
Alene det at det i hver anden eller tredje lyskryds siger at man skal fortsætte lige ud, er til at blive sindssyg over. At det samtidigt når man eks. skal dreje til venstre siger "Tag 3 vej til venstre" eller lign. gør det bare værre, hvem pokker sidder og tæller hvor mange sideveje man er kommet til? Derudover har jeg også oplevet at i kryds som drejer bare en lille bitte smule, men hvor man skal lige ud, at programmet pludseligt siger enten drej til højre eller venstre. Så det kan jeg under ingen omstændigheder anbefale, selvom jeg købte World Map da det var på tilbud. Navigon er klasser bedre efter min mening, og det er eks. Copilot også.
|
|||
Mads Sørensen
Super bruger Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan bare ikke forstå hvad det smarte er i at få fortalt at man skal fortsætte lige ud når vejen jo rent faktisk går lige ud i forvejen, jeg vil kun have instruktioner om når jeg skal ændre noget på min tur ala dreje til højre/venstre, tage en afkørsel og lign. Og det er ikke førhen jeg prøvede det, jeg af installerede det i sidste uge.
|
|||
Mads Sørensen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mlm
Bruger Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan klart anbefale Mapfactor Navigator, du kan vælge at bruge gratis Open Street maps som du downloader på telefonen - de dækker de lande du måtte ønske...
Til prisen, 0 kr, er det langt langt det bedste jeg har prøvet |
|||
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du er glad for tomtom kan det også fås til Android telefoner..
Har det selv og det virker som tomtom altid har gjort, sidst havde jeg en PDA med tomtom.. Man kørte videre med det samme system, blot på nyt hardware.. Redigeret af avh - 06-Marts-2014 kl. 23:16 |
|||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|||
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg er også på udkig efter en offline navi app - og er faktisk tæt på at smide penge efter Sygic.. Må lige have testet det lidt..
Er der andre herinde der bruger Sygic, der kan komme med indspark? evt. alternativer?
|
|||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||
jakob_joh
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej rktdi, der er så vidt jeg kan se 7 dages gratis trial, så det er vel bare at teste det og se om det er noget, det er i hvart fald hvad jeg skal nu, har netop installeret det!
|
|||
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeps har også hentet det :) lad os tales ved herinde om en uges tid så!
|
|||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |