|
Navigation app til android.. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
jakob_joh
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
Halløj igen!
Ville lige afslutte tråden med info: Jeg testede sygic gratis i en uge og var meget tilfreds med det hele så jeg er sprunget på den galej! Indtil videre har jeg ikke oplevet nogen problemer, app'en er logisk opbygget og kortdata har været opdateret alle de steder jeg har færdes hvor der er blevet lavet om på vejnettet i den senere tid, så der er ikke noget at klage på herfra! |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeppp den er jeg også hoppet på - var pludselig på bud til ca. 180 kr for hele europa
fint tilfreds foreløbig på min Nexus 5 - og den bliver primær navi når familien drager til italia
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |