recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Navigation Iphone4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNavigation Iphone4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carsten Hjorth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: Navigation Iphone4
    Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 18:37
Hej forum
Virker Google Maps navigation på Iphone4 ?
Jeg har en HTC desire nu, som som jeg er rigtig glad for.
Men da jeg har både Sonos og Samsung UE46C8705, som jeg gerne vil betjene med apps, og det ser ikke ud til det kommer til android, vil jeg måske skifte til Iphone4.
Men hvis der ikke er navigation på den, er det virkelig en showstopper, jeg vil nemlig være ked af at skulle betale en mindre formue for navi, da jeg bruger det sjældent, men vil heller ikke undvære det.
Til top
Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Marts-2008
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 19:10
Google Maps navigation er eksklusivt til android, men der er flere alternativer til iphone. 
TomTom og Navigon har begge lavet apps til iphone. De er dog begge betalings apps, så du skal nok regne med at skulle smide 500-700 kr. 
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 19:34
Der er flere forskellige til iPhone. Helt ned til Navmii, som koster 30 kr. Er OK til husbehov, men Navigon eller Tom-Tom er selvfølgelig langt bedre (og dyrere).

Du skal også huske på, at Google Maps koster i datatrafik. Det gør de ikke på iPhone.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 19:53
Øv osse, google maps navi dækker ellers mit behov fint, datatrafik betyder ikke så meget (firmakort) betaler det samme til skattefar uanset hvor meget jeg snakker og bruger data alligevel.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 21:21
kender ikke til Samsung's betjeningsmuligheder men med Andronos kan du fint betjene dit Sonos udstyr via Android
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 21:58
Ja, jeg bruger også androsonos, men det er en noget amputeret fornemmelse at anvende i forhold til sonos cr200 eller iphone app.
Androsonos kan ikke altid finde zonerne, volume "hænger" ofte.
Når man bladrer i et album eller radiostationer, kommer man ikke bare 1 tilbage, når der trykkes "tilbageknap", men ryger helt ud i zonemenuenThumbs Down  brugerfladen er heller ikke lige så god.
Det ødelægger lidt den gode fornemmelse ved at bruge sonos.

Samsungs remote app. ser også god ud, noget der kan være træls ved samsung premium remote, er den glatte børstede overflade, man kan ikke mærke knapperne, ved app'en kan anvendes gesture control, så vipper man den blot, eller "swiper" fingeren over skærmen, så kan volume og skift kanal betjenes, det tror jeg er meget brugbart.

Så jeg har nok snart en billig Desire til salg !!
Så må jeg smide den plovmand for det navigation til Iphone4

Redigeret af Carsten Hjorth - 02-Oktober-2010 kl. 22:52
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu