recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Navigations app til gåture i byer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Navigations app til gåture i byer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2021 kl. 13:00
Til gåture bruger jeg altid Apples Map, da det arbejder sammen med mit Watch og så skal jeg bare se på uret, hvor jeg skal gå og ikke mobilen.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2021 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Til gåture bruger jeg altid Apples Map, da det arbejder sammen med mit Watch og så skal jeg bare se på uret, hvor jeg skal gå og ikke mobilen.

Det gør jeg også men mener at Google Maps understøtter samme funktionalitet så du bare kan se på Apple Watch.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2021 kl. 15:22
 [/QUOTE]

Har I prøvet at klikke på Cykel ikonet?

"Visning på cykel ikke tilgængelig"[/QUOTE]

Ja cykel er kun tilgængeligt i meget få byer:


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu