|
Navi-X app til Boxee box |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha ja det kan jo nemt ske
![]() Men jeg har jo ikke engang det menupunkt jeg skal trykke på
![]() |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 631 |
jo det tror jeg du har
tryk på apps
tryk tilbage knappen
vælg repositories
tast adressen ind som angivet før
vælg stjernen så den er favorit og vælg betaen
of you go.
jeg har så ikke lige fundet de store ting ved navi x, hører gerne fra folk hvad de lige bruger den specefikt til, hvilke kanaler osv
|
|
TV:LG 77" C4
Receiver: Denon AVRX2800H Surround: Dali OBERON ONWALL PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Hej igen folkens
Så køre det også for "Dumme" Jesper ![]() 1000 tak til jer alle for hjælpen i er sgu nogle guttermænd ![]() Jesper
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 631 |
sweet! Lad mig høre hvad du finder ud af at bruge boxee og nav x til. Har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg får den til at læse mine mapper på min pc og HD der er tilsluttet pc'en...
![]() |
|
TV:LG 77" C4
Receiver: Denon AVRX2800H Surround: Dali OBERON ONWALL PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |