|
NB købt -Samsung 3 D briller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2016 kl. 11:35 |
Hej med jer.
Er der nogle af jer Samsungbrugere, der har et par 3Dbriller til overs. Brillerne hedder SSG-5100GB, hvilket kan aflæses på midt bagsiden af 3D-brillen Redigeret af bentpetersson - 03-August-2016 kl. 17:11 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nogle Samsung briller liggende.
Checker når jeg kommer hjem, hvad det er for en model. Er det vigtigt, at det er den, du nævner? |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak spoxy.
Jo modelnummeret skal være det samme, men jeg husker, at det passer til flere forskellige TV modeller. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg har fire par 3D briller derhjemme, mener de tre af dem er af den model du søger. Og så har jeg et par som er med genopladlig batteri. Alle 4 virker til 2012 TV og vistnok også nyere generationer. Jeg får dem næppe brugt mere, da jeg har udskiftet TVét, og i den tid det har været i brug kan der nok tælles max 10 fremvisninger. SSG-5100GB https://www.komplett.dk/product/778381/tv-hifi/tv/3d-briller/samsung-aktiv-3d-briller-ssg-5100gb Den jeg som jeg også har genopladlig batteri: https://www.komplett.dk/product/778382/tv-hifi/tv/3d-briller/samsung-aktiv-3d-briller-ssg-3570cr Beklager det er komplett jeg linker til. Det var der det var hurtigst at finde billeder.
|
|
![]() |
|
Ok. Tak til jer.
Jeg fik også en privat besked og jeg får tilsendt 2 par. Jeg har nu 6 par. Det er jo helt vildt at se på mit tv. Vi har schweiziske venner på besøg lige nu. Og i formiddags så de isdronningen. Smid ikke jeres væk. Men kig herned på Kegnæs og tag brillerne med sammen med kæresten så omsættes brillerne i hygge, mad og god vin. 😀 Redigeret af bentpetersson - 03-August-2016 kl. 13:30 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |