recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændring af "Kommentarer" til artikler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÆndring af "Kommentarer" til artikler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Selv, når man er logget ind, og skriver en nyhedskommentar, og IKKE skriver sit brugernavn, bliver det navngivet "Anonym"! Har faktisk selv prøvet det...

Kommentarsektionen er helt seperat fra forummet. Derfor registreres bruger ikke ved kommentarskriv selvom man er logget ind.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Hov Hov.. Den her tråd må ikke allerede stoppe nu !!

Jeg er også pisse træt af den måde artikel kommentarerne fungere på lige pt..

Én ting er de mange dumme bemærkninger, som virkelig for sitet til at se useriøst ud for nyankomne.. Minder til tider om mobil.nu !!

Endvidere er det også vold irriterende at man ikke for alvor kan diskutere en nyhed, fordi der ikke bliver startet en tråd og debatten lige så stille går i stå efter et par dage når artiklen ikke længere er på forsiden..

Kom nu Recordere... Det har været efterspurgt før..

Tak. Var bange for at tråden allerede var død Clap
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Jeg kommer til at lyde som en sur, gammel mand (hvilket jeg ikke ligefrem er), men glem alt om at få nogen former for indflydelse på det her.
Teamet har tidligere vist (og det gør Lars så igen) at de har en fuldstændig fastforankret holdning til kommentarsystemet som uanset hvor mange velovervejede argumenter vi kommer med, ikke bliver ændret. Denne gang har de så ikke engang modargumenteret, men blot fastslået at "Det bliver ikke en del af debatforummet".
Jeg synes det er ærgeligt at man ikke engang vil lytte på sine brugere, de faste brugere vel og mærke, som jo er dem som får forummet (som vel stadig er et væsentligt omdrejningspunktet for siden) til at køre rundt.

Jeg synes dog det er fantastisk er der nu er et par brugere mere som er kommet "med på holdet" der mener at det nuværende kommentarsystem er håbløst og bør ændres - og integreres bedre med forummet. Clap

Hæ hæ. Skal nok lade være med at tilkendegive om hvorvidt du er gammel eller surLOL

Jeg syntes ikke Lars afviser noget. Han skriver bare at det ikke vil være linket til forummet. Derfor kan det jo stadig godt forbedres.Evt. med tiltag hvor man ikke kan komme med kommentarer uden at kunne blive hængt op på dem.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 17:03
Ovre på digitalt.tv, kan man kun skrive nyhedskommentarer, hvis man er logget ind - det må da kunne lade sig gøre, at få det lavet på samme vis her.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 17:05
Det er rigtigt nok, men jeg forholdt mig til de tidligere udmeldinger: Nemlig at man ikke ønsker at afskære den kæmpestore mængde af "hang-arounds"-brugere som ikke gider at bruge tid på at registrere sig fra at skrive kommentarer. Det er eftersigende rigtigt, rigtigt, rigtigt mange brugere.

Det har derfor - ihvertfald tidligere - ikke haft noget som helst at gøre med at man ønsker at folk kan skrive som anonyme, men derimod at man ikke ønsker at tvinge dem til at registrere sig.
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Det er rigtigt nok, men jeg forholdt mig til de tidligere udmeldinger: Nemlig at man ikke ønsker at afskære den kæmpestore mængde af "hang-arounds"-brugere som ikke gider at bruge tid på at registrere sig fra at skrive kommentarer. Det er eftersigende rigtigt, rigtigt, rigtigt mange brugere.

Det har derfor - ihvertfald tidligere - ikke haft noget som helst at gøre med at man ønsker at folk kan skrive som anonyme, men derimod at man ikke ønsker at tvinge dem til at registrere sig.

Lyder mere og mere som om, at der er økonomiske overvejelser bag rationalet for at tillade disse anonyme at være en del af kommentarerne.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 21:48
Man har et standpunkt til man tager et nyt. Så hvis teamet kan se at vi er en del brugere der har en vis interesse i siden og kommer med nogle fornuftige forslag, så lytter de forhåbentlig lidt til os.. og hvem ved, måske ændre de mening:)

Jeg kan ikke se problemet i at man skal registrere sig, inden man kan kommentere på en nyhed. Det samme har jeg selv gjort på 100 andre sider og det gør bare at kommentarerne under en artikel også bringer noget NYT og ikke bare er ren mudderkastning.. Det samme var (måske er det stadig) næsten altid tilfældet på mobil.nu og der var aldrig noget brugbart i kommentarerne. Kun anonyme Apple og Android fans der kæmpede en brag kamp. Ikke så fed læsning :( 
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu